خريد ساعت مچي هوشمند ارزان قيمت

استفاده از انواع گجت ها می تواند در زندگی ما تاثیر مثبتی گذاشته و انجام کار های روزمره را برای ما آوسده تر و یا حتی بدون دغدغه ای برای فکری تنش زا بکند. شما با بسیاری از این گجت ها آشنایی دارید و می توانید انواع آن ها را با ذکر جزییات نام ببریدو اما ما در این پست به بررسی ساعت هاس هوشمند می پردازیم. ساعت های هوشمند مچی در بازار و در بین اوام مردم جایگاهی ویژه دارد. یکی از محبوب ترین گجت هایی که در بین اوام به خصوص مردان است، می توان به ساعت مچي مردانه هوشمند ارزان اشاره نمود.

ادامه مطلب...

بهترین فلاسک مسافرتی استیل از کدام برند است؟

فلاسک مسافرتی باربل که دارای اصالت کالا است، تماما از جنس استیل و ضد زنگ می باشد. این فلاسک کاملا یک پارچه ساخته شده و به همین علت احتمال نشتی در آن وجود ندارد. این موضوع همچنین مدت زمان نگهداری دمای مایع درون فلاسک را افزایش می دهد.

ادامه مطلب...

بهترین ظرف غذا استیل برای محل کار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در محل کار خود، غذای به همراه خود را بر روی اجاق گز گداشته تا گرم شود و در این حین انجام بقیه کار های خود پرداخته اید، هنگامی که برای میل غذای خود پیش می روید با بوی بد سوختگی مواجه می شوید و می بینید که غذای شما سوخته و دیگر قابل خوردن نیست. سوختن غذای شما نه تنها بر روحیه شما در محل کار خود تاثیر منفی می گذارد بلکه باعث می شود یک وعده غذایی شما حرام شده و دیگر قابل خوردن نباشد

ادامه مطلب...

خرید انواع اسپیکر پرتابل ارزان

اسپیکر ها در دو دسته طبقه بندی می شوند که در این پست به این امر می پردازیم. دسته اول از اسپیکرها نوع سیم دار آن است که در سایز های مختلف می باشند و برای حمل و نقل مناسب نیستند زیرا حتما باید به برق متصل شوندو در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید نمی توان از این اسپیکر ها استفاده کرد.  این اسپیکر ها قدرت بیشتری نسبت به بدون سیم آن دارد زیرا منبع تغذیه بزرگ تری نسبت به نوع دیگر آن ها دارد.

 

 

ادامه مطلب...