نکاتی مهم در مورد استفاده از دستگاه بخور صورت

پیش از بخور حتما صورت خود را با ژل شستشو از آلودگی ها و لوازم آرایشی پاک کنید زیرا هنگام بخور منافذ پوست باز شده و اگر صورت آلوده باشد آلودگی ها از طریق منافذ به پوست وارد می شود. پس از پاکسازی می توانید از دستگاه بخور صورت ارزان استفاده کنید.


بخور گرم


همچنین پس از اینکه بخور صورت تمام شد حتما مجددا پوست خود را بشویید. خصوصا از تونر استفاده کنید زیرا باعث بسته شدن منافذ پوست شده و نمی گذارد آلودگی وارد پوست صورتتان شود. سرکه سیب تونری طبیعی است که می توانید آن را امتحان کنید.


بخور گرم


بعد از بخور حتما از کرم مرطوب کننده مخصوص صورت خود استفاده کنید. زیرا بخور پوست را خشک می کند خصوصا برای افرادی که دارای پوست خشک هستند زدن کرم مرطوب کننده به شدت توصیه می شود.


بخور گرم


نگهداری از دستگاه بخور صورت بسیار مهم است. از آنجا که مخزن دستگاه بخور مستعد رشد قارچ، باکتری و میکروب است حتما باید روزی یکبار آب آن را عوض کنید و حتما هفته ای دو بار نیز آن را با آب و شوینده های بهداشتی شستشو دهید.


بخور گرم


هر ماده ای را داخل مخزن آب نریزید. هر 3 روز یکبار بهتر است دستگاه از برق بیرون بکشید و املاح و جرم داخل آن را پاک کنید و املاح و جرم دستگاه را تمیز کنید. حتی اگر دستگاه فیلتر نیز دارد می توانید فیلتر آن را عوض کنید.


بخور گرم


در صورتی که می خواهید برای مدت زیادی از دستگاه استفاده نکنید و آن را کنار بگذارید حتما مخزن آب آن را خالی کنید و دستگاه را تمیز کنید. حتی می توانید از دستگاه های مدل جدیدتر استفاده کنید.


بخور گرم


برای خرید دستگاه بخور صورت پایه دار روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

خرید محصول


بخور گرم