انتخاب بهترین هیتر برقی خانگی

با نزدیک شدن به فصل زمستان، وسایل گرمایشی اهمیت خود را پیدا میکنند و ما به دنبال بهترین آن هستیم.برای انتخاب بهترین هیتر خانگی، به یک سری نکات باید توجه کرد.مهم ترین نکته ای که باید توجه نمود، کم مصرف بودن آن هیتر است، دستگاهی که علاوه بر قدرت بالا در گرم کردم محیط، انرژی کمی نیز مصرف کند.


هیتر برقی


دومین مسئله برای انتخاب وسایل گرمایشی، در نظر گرفتن محیطی است، که میخواهیم در آن از هیتر استفاده کنیم.همیشه بخاری های گازی و شومینه ها فضای زیادی از اتاق و منزل را گرفته اند، حال ما به دنبال وسیله ای میرویم که با دارا بودن همان توان گرمایشی، فضای بسیار کمی از محیط را اشغال کند.


هیتر برقی رومیزی


دو محصول پیشنهاد شده توسط فروشگاه بزرگ تک سبد، یعنی مینی هیتر برقی مدل YR_NS001 و مینی هیتر مدل پنکه ای، هر دو با اندازه های کوچک و قابل حمل میتوانند پاسخگوی این نیاز ما باشند.


هیتر برقی کم مصرف


اطلاعات بیشتر و خرید

هردواین محصولات طرح پنکه میباشند و قابلیت چرخش و گرم نمودن تمامی فضای اطراف را خواهد داشت، با این تفاوت که مینی هیتر مدل YR_NS001 دارای پایه است ولی هیتر رومیزی پایه ندارد اما با این حال امکان اتصال آن به روی میز فراهم شده است.


هیتر رومیزی


خرید محصول

شما با خرید مینی هیتر برقی کم مصرف با قیمت 69000 تومان و یا هیتر برقی رومیزی با قیمت 55000 تومان، توانسته اید با هزینه بسیار ناچیز، یکی از بهترین وسایل گرمایشی را داشته باشید و هم چنین در مصرف انرژی صرفه جویی نموده اید.