بادکش درمانی و فواید استفاده از آن

در سال های اخیر استفاده از  روش‌های طب مکمل یا طب جایگزین بسیار رواج پیدا کرده است که یکی از دلایل اصلی آن عدم عوارض جانبی استفاده از این روش های درمانی می باشد. بادکش طبی یا همان حجامت خشک یکی از این موارد می باشد که دارای پیشینه ای طولانی در ایران می باشد.



شاید بارها در مواقع احساس درد در بدن و بسیاری از بیماری های دیگر از قدیمی های خانواده پیشنهاد استفاده از بادکش طبی بدن را شنیده اید. این روش درمانی بدون داشتن عوارض جانبی در بهبود بسیاری از بیماری ها تاثیر بسزایی دارد.



استفاده از روش بادکش در بین ورزشکاران برای برطرف کردن دردهای ناشی از اسپاسم های عضلانی بسیار مرسوم می باشد. در واقع این افراد با استفاده از دستگاه حجامت دستی بدون نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی و تنها از روش بادکش برای برطرف کردن درهای موضعی استفاده می کنند.



با خرید دستگاه حجامت نه تنها می توانید در رفع درد های ناشی از اسپاسم هاس عضلانی و خستگی روزانه استفاده کنید، می توانید از این روش برای درمان بسیاری از بیماری های دیگر از جمله افسردگی، یبوست و بیرون کشیدن زهر ناشی از گزش حشرات خطرناک استفاده کنید.



بادکش نوعی درمان سنتی و باستانی می باشد که با توجه به فواید بسیار و عدم عوارض با ایجاد مکش در محل مورد استفاده می شود و به تدریج پوست  آن  به دلیل عکس العمل رگ های خونی آن ناحیه ناحیه قرمز می شود  که موجب بهبود گردش جریان خون می شود.



با استفاده از دستگاه حجامت و بادکش می توان در کاهش درد های قاعدگی بانوان، درمان یبوست و همچنین چربی سوزی و لاغری در نواحی پهلو ها و ران ها که در نتیجه تجمع بافت های چربی می باشد، استفاده کرد.

 


جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی دستگاه حجامت و بادکش شلنگ دار به فروشگاه تک سبد مراجعه نموده. خرید کالای اصل و با کیفیت را با تک سبد تجربه کنید.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 39000 تومان

خرید