معرفی بند نگهدارنده تک سبد مخصوص چمدان

شاید شما نیز این روزها در حین خرید تجهیزات سفر، با موارد جدیدی برخورد کرده باشید که شاید به ظاهر ساده باشند اما بسیار کاربردی و مفید بوده از جمله انواع تسمه نگهدارنده چمدان که در طرح ها، ابعاد، جنس ها و مدل های متنوعی تولید می شوند.




در این مقاله قصد داریم شما را یکی از نمونه های داخلی این محصول کاربردی آَنها کنیم، بند نگهدارنده تک سبد مخصوص چمدان، محصولی ایرانی که با کیفیت جهانی ساخته شده است و مناسب برای افرادی می باشد که به مسافرت رفتن علاقه ند می باشند.




بند محافظ چمدان، فوق تهیه شده از بندهای کشی بسیار با کیفیت و مقاوم می باشد، این بند به گونه ای طراحی شده است که براحتی پاره نمی شود و از مقاومت بالایی برخوردار است، اگر به شکل ظتهری این بند نگهدارنده توجه کنید، حالت ضربدری دارد.




این محافظ چمدان، دارای یک قفل خرچنگی بسیار محکم و مقاوم می باشد که با بستن آن نگران باز شدن درب چمدان خود نخواهید بود و براحتی می توانید آن را حمل کنید و حتی در مواقعی که به چمدان شما ضربه ای میخورد، باز نمی شود.




شما با خرید تسمه چمدان فوق میتوانید از آن برای چمدان هایی با سایز های مختلف استفاده کنید، زیرا این بند نگهدارنده دارای قابلیت تنظیم می باشد که به کمک سگک های تعبیه شده بر روی بند های آن امکان پذیر می باشد.

 



شما براحتی می توانید بند محافظ چمدان فوق را در حد اقل طول 80 سانتی متر و حد اکثر طول 240 سانتی متر مورد استفاده قرار دهید و نیاز به خرید چندین تسمه نمی باشد.




با توجه به اینکه این بند محافظ چمدان دارای وزن بسیار کم و همچنین ابعاد جمع و جور می باشد، شما می توانید آن را براحتی در بین وساسل خود جای دهید و در صورت نیاز مورد استفاده قرار دهید.


 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی تسمه محافظ چمدان بر روی دکمه خرید کلیک کنید

قیمت : 25000 تومان

 

با مشاهده این ویدئو اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست خواهید آورد