خرید میناکاری با قیمت مناسب و تحویل درب منزل

میناکاری یکی از اصیل ترین و مهم ترین صنایع دستی کشور به حساب می رود که در این میان شهر های بسیاری از کشور عزیزمان مشغول به انجام این هنر دستی می باشند. در شهر های مختلف ایران این هنر دستی تولید، ساخته و پرداخته می شود که در این بین شهر نصف جهان سرآمد آنهاست. در شهر اصفهان و در بازار های قدیمی این شهر استادان خبره با استفاده از هنر و دقت خود این آثار هنری را تولید می کنند و زیبایی را به ارمغان می آورند.

ادامه مطلب...

کیت بلوتوث خودرو

دانگل بلوتوث BT310 با قابلیت مکالمه تلفنی و پخش موسیقی مدل دیگری از گیرنده بلوتوث برای ضبط ماشین و سیستم‌های خانگی است که هم توانایی پخش موزیک با بهترین کیفیت را دارد و هم توانایی مکالمه تلفنی را به صورت هندزفری hands-free را برای کاربر ایجاد می‌کند. این مدل دارای یک فیش دو طرف نری AUX است که یک طرف آن به ورودی ضبط و طرف دیگر آن به دانگل متصل می‌شود.

ادامه مطلب...

خرید بهترین مارک اسپیکر

برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود دیگر لازم نیست به بلندگوهای بزرگ و سیم دار تکیه کنید و بخواهید از این اسپیکر های گران قیمت و غیر قابل حمل استفاده نمایید. با وجود اسپیکر های کوچک و ارزان قیمت این امر برای ما آسان شده است، فقط برای خرید اسپیکر ارزان باید به نکاتی نیز اهمیت دهیم، زیرا اسپیکر های ارزان قیمت و بی کیفیت در بازار بسیار است. برای خرید این اسپیکر های جدید و بروز باید به فروشگاهی معتبر سر بزنید و آن ها را از مکانی معتبر درخواست کنید.

 

ادامه مطلب...

فروش جامدادی رومیزی در اینترنت

والدین برای ایجاد انگیزه در کودکانشان حاضر به انجام خیلی کارها می باشند وتلاش میکنند برای اینکه فرزندشان با انگیزه درس بخوانند علاوه بر آن سرگرمی را هم داشته باشند.و همچنین این امر باعث شده تا ما بتوانیم به کمک والدین بیایم و به فرزندانشان ارمغانی بدهیم تابتوانند تنوع را احساس کنند و باانگیزه ی تمام به درس خواندن ادامه دهند.

 

ادامه مطلب...

راهنمای خرید ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند زیادی در بازار وجود دارد و هر روز به آن ها اضافه می شود، اما انتخاب ساعتی با امکانات مفید و قیمت مناسب بسیار سخت است.

ادامه مطلب...

خرید ماهیتابه مسی

ماهیتابه مسی درب دار یکی از ظروف رایج آشپزخانه می باشد که برای پخت،سرخ کردن و گرم کردن انواع غذاها استفاده میشود. جنس ظروف آشپزخانه بر سلامتی بدنمان تاثیر مستقیمی دارد بنابراین بسیاری از افراد بر مصرف ظروف مسی تاکید بسیار دارند زیرا مس دارا خواص بیشماری بوده که در ادامه با تعدادی آن آنها آشنا میشویم. مس یک ماده ی ارزشمند و مفید برای بدن می باشد و معمولا این عنصر در رژیم های معمولی به ندرت یافت میشود.مس میتواند مشکلاتی از قبیل تیرویید،اختلالات فراموشی،کم خونی،التهاب مفاصل و ... را درمان نماید.همچنین این فلز حرارت را به طور یکسان به غذا انتقال میدهد که این ویژگی باعث خوش طعمی و جا افتادن غذاها میشود.از دیگر معجزات این فلز میتوان به کاهش کلسترول بد،پرخوری،درمان بیماری های قلبی و ریوی اشاره کرد. وجود انواع ماهیتابه مسی در هر آشپزخانه ای باعث زیبایی فضای منزل میشود و یک حس نوستالژیک را به بیننده منتقل می نماید زیرا در زمانهای قدیم از ظروف مسی استفاده های فراوانی میگردیده است. مس ماده ای نرم و انعطاف پذیر است و با قلع آبکاری میشود. با خرید ظروف مسی میتوانید مس مورد نیاز خودتان و خانواده تان را تامین نموده و از سرو غذاهای لذیذتان در این ظروف زیبا لذت ببرید.

ادامه مطلب...

کتری برقی مسافرتی استیل

کتری های برقی معمولا مورد استقبال گسترده ی افرادی بسیاری قرار میگیرند زیرا این کتری ها با مصرف کم انرژی آب را در زمان کوتاهی به جوش می آورند و نوشیدنی های داغ مورد علاقه شما و دوستانتان را به راحتی اماده میسازند.کتري برقي ارزان قیمت اسکارلت sc1818 نیز جز این دسته از کتری ها به شمار میرود.بدنه ی این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و همراه با درب،دسته و پایه پلاستیکی عرضه میشود.این کتری وزن بسیار کمی داشته و به راحتی میتوان آن را حمل و جا به جا نمود.

ظرفیت کتري برقي مسافرتي همراه اسکارلت 2 لیتر است و میتوان حداقل و حداکثر میزان آبی که این کتری احتیاج دارد را به وسیله ی خط شاخص متوجه شد. پایه حرارتی این محصول 360 درجه بوده و کاملا ایمن می باشد.هنگامی که آب به جوش آید سیستم برقی محصول به طور اتوماتیک خاموش میگردد.یک دکمه ی پاور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه وجود دارد.جهت جلوگیری از ریخته شدن آب به بیرون، درب این محصول به صورت قفل دار تعبیه شده است.

ابعاد این محصول 23.8*16.5*20.5 میباشد و از این حیث یک کتری با اندازه ی متوسط محسوب میشود.رنگ بدنه ی کتری اسکارلت کروم است که این رنگ درخشش و زیبایی خاصی به محصول بخشیده است.جهت جلوگیری از سوختگی دست یک دسته پلاستیکی بر روی بدنه ی این محصول قرار دارد. دسته ی پلاستیکی این محصول دارای طراحی ارگونومیک می باشد.این کتری به برق شهری متصل شده و قدرت آن 220-240 ولت است.

ادامه مطلب...

بهترین مارک قوزبند طبی کدام است ؟

قوزبند طبی یکی از لوازمی است که برای جلوگیری از افتادگی شانه ها و کتف به کار برده می شود. اکثر افراد در روز به دلیل مشغله کاری و حجم کار زیاد به صورت مداوم روزی صندلی نشسته و مشغول فعالیت هستن که این امر باعث شده از دچار افتادگی شانه ها و احساس درد شدید در ناحیه گردن و کتف شوند. شما می توانید با استفاده نمودن از قوزبند و پشت بند رویال از وقوع این اتفاق جلوگیری کرده و دچار هیچگونه دردی نشوید . 

ادامه مطلب...

هندزفری طرح سامسونگ ارزان

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 یک نوع هدست سمعکی است که به راحتی درون گوش جای می گیرد و هیچ قطعه اضافه ای از آن بیرون گوش قرار نمی گیرد. این هندزفری به خصوص برای خانم ها مناسب است چراکه زیر مغنعه و روسری بدون ایجاد برجستگی به راحتی قرار می گیرد. این محصول با تمامی گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و ios سازگاری دارد و از نسخه بلوتوث 4.0 بهره گرفته است. باتری داخلی این هندزفری تا 120 ساعت آماده به کار است و به راحتی تا 4 ساعت امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال یک هندزفری کوچک، زیبا و کاربردی با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد. توجه داشته باشید هندزفری طرح سامسونگ ارزان تکی است و به صورت جفتی نمی باشد، با توجه به حالت پیچی بودن می توانید آن را روی هر دو گوش سمت راست یا چپ خود با تغییر زاویه هندزفری قرار دهید.

ادامه مطلب...

کباب پز مه پویا

امروز میخواهیم محصولی را به شما معرفی کنیم که در سفر ها ، خانه، گردش و پیک نیک، ویلا و ... با گاز شهری یا کپسولی یا ذغال می توانید از آن برای کباب کردن انواع کباب و جوجه استفاده کنید. کباب پز مه پویا مدل پلین دو گانه سوز نوع جدیدی از منقل های همراه است که مجهز به موتور سیخ گردان اتوماتیک می باشد. این محصول امکان کباب کردن 7 سیخ را همزمان با چرخش و پخت یکنواخت را دارا می باشد. بدنه فلزی با روکش رنگی لعاب دار کاملا ضد زنگ و مقاوم، قابلیت تاشو بودن، همراه داشتن 14 عدد سیخ مخصوص کباب وجوجه همگی از ویژگی های این محصول می باشند. تهیه کباب چه در منزل و چه در مسافرت ها و کمپین ها مستلزم داشتن یک کباب پز خوب است که اکثر مردم از منقل های معمولی یا چند تکه آجر و سنگ استفاده می کنند. این روش ها علاوه بر وقت گیر بودن، دردسر داشتن و سخت بودن، دقت زیاد برای جلوگیری از سوختن یک طرف سیخ و ... غیر بهداشتی نیز بوده و گاهی می تواند موجب مسموم شدن مواد غذایی نیز شود. کباب پز پلین با تکنولوژی چرخش خودکار سیخ ها علاوه بر عدم نیاز به دخالت دست، تمامی نواحی سیخ را با سرعت یکسان می چرخاند و پختی یکنواخت را برای شما به ارمقان می آورد.

ادامه مطلب...