هدفون بی سیم ورزشی پشت گردنی | تک سبد

شما عزیزان برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود نیاز به یک دستگاه دارید تا بتوانید از آن استفاده کنید و به خوبی کیفیت مورد نیاز شما را برطرف سازد. از این دستگاه می توانید در هنگام ورزش کردن و یا تحرکات بسیار بالا بهره ببرید و آن را در شرایط مختلف آزمایش کنید. مظمعن باشید که این دستگاه در تست هی شما سر بلند خواهد شد و شما می توانید از ویژگی های این دستگاه شگفت زده شوید.

ادامه مطلب...

راهنمای خرید پاور بانک خورشیدی

می توان گفت پاوربانک‌های سولار یا خورشیدی، دوستدار طبیعت هستند و امکان شارژ پاوربانک از طریق انرژی خورشیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهندشارژر سولار در واقع یک دستگاه کوچک به اندازه ی گوشی های هوشمند شما می باشد که به کمک پنل خورشیدی تعبیه شده در آن  شارژ می شود.

 

ادامه مطلب...

مرکز خرید بهترین فیروزه کوبی اصفهان

فیروزه کوبی یکی از هنر های اصیل و کهن ایرانی میباشد که  همواره آثار برجسته ی این هنر زیبا چشم جهانیان را به سمت خود جلب کرده است.سنگ فیروزه از معادن استخراج شده و هنرمندان در کارگاه های فیروزه کوبی، سنگ های شکسته شده و غیر قابل استفاده را به حالت شطرنجی، با دقت، ظرافت و منظم بر روی سطوح ظرف های مختلف که غالبا از جنس مس میباشند، ولی نمونه های برنجی و برنزی هم در بین آنها دیده میشود و یا بر روی سطح زیورآلات قرار میدهند .امروزه به جز بر روی ظروف و زیورآلات در ساخت  تابلوهای نفیس هم کاربرد دارد.

ادامه مطلب...

کتری برقی تفال شیک و با کیفیت

کتری برقی طرح تفال ساخت کشور چین بوده و کیفیت آن بسیار خوب میباشد. این کتری برقی ارزان قیمت طراحی شیک و زیبایی دارد و قسمت داخلی آن از جنس استیل میباشد. این کتری یک محصول ایده آل برای تهیه ی انواع نوشیدنی های داغ میباشد. استیل حرارت آب جوش درون کتری را حفظ میکند تا برای چندین ساعت داغ بماند. بدنه ی بیرونی این کتری برقی از جنس پلاستیک مقاوم به حرارت میباشد و در رنگهای زیبا و متنوعی عرضه شده است. این کتری دارای پایه ی 360 درجه ای است که از هر جهت میتوانید کتری را بر روی آن گذاشته یا بردارید. پریز کتری به پایه متصل بوده و این ویژگی استفاده از کتری را آسانتر و امن تر کرده است. ظرفیت این کتری 2.2 لیتر است که برای تهیه ی انواع نوشیدنی های داغ برای خود، دوستان و مهمانهایتان بسیار مناسب میباشد. کتری برقی طرح تفال یک دکمه ی خاموش/روشن بر روی دسته دارد. درب کتری به بدنه ی آن متصل میباشد و از ریختن آب به بیرون جلوگیری می نماید. درون کتری یک خط شاخص برای حداقل و حداکثر آب درج شده است که  میزان آب ریخته شده در کتری باید طبق این خط شاخص باشد. این محصول دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و پس از به جوش آمدن آب درون کتری جریان برق را قطع می نماید. ابعاد این محصول 23.5*14.5 سانتی متر و وزن آن با احتساب پایه 771 گرم میباشد. توان مصرفی این کتری 1800 وات و ولتاژ آن 240-220 است. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به داشتن صافی دهانه کتری و چراغ نشانگر اشاره کرد.

ادامه مطلب...

کوچکترین هندزفری بلوتوثی با کیفیت

 

هندزفری بلوتوثی IP8 MINI WIRELESS BLUETOOTH EARBUD WITH CHARGING BOX  بسیار کوچک می باشد و طراحی آن بسیار ظریف است. این هندزفری به راحتی در گوش قرار میگیرد و مدل آن تک گوش میباشد. هندزفری IP8 با انواع دستگاه های بلوتوث دار سازگار می باشد. نسخه ی بلوتوث به کار رفته در این هندزفری اصل 4.2 می باشد. میتوانید در حین انجام کارها و فعالیتهای روزمره ی خود از این محصول استفاده نمایید و از کیفیت خود آن لذت ببرید. این هندزفری برای پاسخگویی به مکالمات و یا گوش دادن به موزیک مناسب می باشد و میتوانید هنگام رانندگی،ورزش یا دیگر کارها از آن استفاده کنید. مینی هندزفری بلوتوثی IP8 با یک باکس شارژ اضطراری عرضه میشود و این قابلیت یکی از ویژگیهای فوق العاده ی این محصول میباشد. هنگام اتمام شارژ هندزفری میتوانید آن را داخل باکس شارژ قرار دهید تا شارژ شود. مدت زمان شارژ کامل این دستگاه 2 ساعت میباشد و پس از شارژ به مدت 4 ساعت قادر به استفاده از آن برای پاسخگویی به مکالمات خواهید بود. ظرفیت باکس شارژ 100 میلی آمپر و ظرفیت باطری هندزفری 35 میلی آمپر میباشد. ابعاد این محصول 2*1 سانتی متر و باکس شارژ 4*2 سانتی متر میباشد. زمان آماده به کار هندزفری IP8 MINI حدود 100 ساعت است. جهت اطلاع از میزان و وضعیت شارژ میتوانید از شاخص ال ای دی روی بدنه ی محصول کمک بگیرید. از دیگر ویژگی های این هندزفری فوق سبک میتوان به صدای واضح و شفاف و قابل اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان اشاره کرد. هندزفری بادیگاردی فشن fashion bodyguard headset OKU-05  یکی دیگر از انواع هندزفری های پرطرفدار می باشد. این هندزفری بادیگاردی اصل از نوع سیمی بوده و با تمامی دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری سازگار است. این محصول دارای یک میکروفون داخلی بوده و توسط آن میتوانید به موسیقی گوش دهید با به مکالمات پاسخ دهید.

 

ادامه مطلب...

گیرنده دیجیتال وای فای برای اندروید و IOS

 

گیرنده دیجیتال وای فای مدل TECHNAXX TX-48 WiFi DVB-T Digital Receiver For Android And IOS  بدون نیاز به اینترنت یا سیمکارت قادر به نمایش شبکه های تلویزیونی دیجیتالی بوده و به وسیله ی وای فای آن را به گوشی یا تبلتتان منتقل میکند. این گیرنده دیجیتال موبایل برای سیستم عاملهای اندروید و ios مناسب میباشد. این گیرنده دیجیتال موبایل آیفون قدرت گیرندگی بسیار بالایی دارد و از نوع DVB-T میباشد. به منظور رفاه بیشتر کاربران این محصول همراه با دو آنتن مختلف عرضه میشود که بنابر موقعیت خود و وجود سیگنالهای دیجیتالی میتوانید از هر یک از آنها استفاده نمایید. آنتهای رومیزی و تلسکوپی آهنربایی قادر به دریافت امواج دیجیتالی با کیفیت بالا میباشند. گیرنده دیجیتال موبایل وایرلس تک نکس مدل TX-48 قابل استفاده بر روی سیستم عامل اندروید 4.2 و ios ورژن 7.1 به بالا میباشد. این محصول با کابل usb شارژ میشود و به 2 ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. باطری داخلی این گیرنده دیجیتال وای فای از نوع لیتیوم یون بوده و ظرفیت آن 600 میلی آمپر میباشد. این محصول پس از هربار شارژ به مدت 2/5 تا 3 ساعت کار میدهد. از این محصول میتوانید در حین شارژ نیز استفاده نمایید. ابعاد این گیرنده دیجیتال 1.5*4.4*6.8 سانتی مترو وزن آن 39 گرم میباشد. اپلیکیشن اختصاصی این محصول siano tv میباشد که برای هر دو پلت فرم اندروید و آی او اس موجود بوده و از گوگل پلی یا اپ استور قابل دریافت میباشد. کیفیت پخش تصاویر به صورت HD بوده و دارای قابلیت EPG یا جدول زمانبندی پخش برنامه ها میباشد. گیرنده دیجیتال وایرلس تک نکس از استانداردهای تلویزیونی H.264 __ISDBT __ DVB-T Mepeg 4 پشتیبانی می نماید.

 

ادامه مطلب...

چراغ دیواری خورشیدی خانگی با کیفیت

 

چراغ دیواری خورشیدی سولار موشن مدل SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT بدون نیاز به برق و باطری و تنها با استفاده از انرژی خورشیدی فعالیت می نماید. این محصول جهت استفاده در باغ، باغچه، روف گاردن، آلاچیق، تالارها، محوطه ی انبارها و کارخانه ها و ... بسیار مناسب است. این لامپ انرژی خورشیدی دارای یک سنسور نوری است که روزها خاموش بوده و با غروب آفتاب فعال و روشن میشود. سولار پنل این چراغ خورشیدی ارزان در روز نور خورشید را دریافت نموده و آن را در باطری لیتیومی لامپ ذخیره می نماید. ظرفیت باطری لیتیومی این محصول 800 میلی آمپر است و به 6 تا 8 ساعت شارژ نیاز دارد. سنسور حرکتی این محصول بسیار حساس بوده و حرکت اشیا و افراد اطراف را به خوبی تشخیص میدهد. برد سنسور حرکتی این لامپ 3 متر می باشد. نصب و راه اندازی این چراغ سولار آسان بوده و نیازی به سیم کشی و کابل ندارد. یک پیچ مخصوص همراه با محصول جهت نصب بر روی دیوار عرضه شده است. 20 چراغ ال ای دی پر نور و سفیدرنگ در این لامپ قرار دارد که محوطه های باز مانند باغ،باغچه، روف گاردن و ... را به خوبی روشن میکند. این محصول پس از هر بر شارژ به مدت 8 ساعت قادر به فعالیت میباشد. لامپ سولار موشن ضد آب بوده (استاندارد IP64) و در تمامی شرایط آب و هوایی مقاوم است. ابعاد این چراغ 4.8*9.5*12.4 سانتی متر است و باعث ایجاد جلوه های زیبا در فضاهای سبز و بزرگ میباشد. بدنه ی لامپ  از جنس پلاستیکی بوده و با مواد ABS تولید شده است.

 

ادامه مطلب...

لامپ سولار تزیینی و کاربردی

 

چراغ باغچه ای سولار مدل SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  برای ایجاد زیبایی بصری در باغ، باغچه ها، آلاچیق، محوطه های انبار و کارخانه ها، مراکز تشریفاتی و ... جهت استفاده در شب بسیار مناسب میباشد. نوع طراحی این لامپ خورشیدی دیواری بیشتر مناسب راهرو ها و پیاده رو ها می باشد. این لامپ خورشیدی خانگی با استفاده از یک پیچ بر دیوار نصب میشود و با نوردهی مناسب خود باعث ایجاد روشنایی در محوطه های باز میشود. این لامپ در طول روز و توسط انرژی خورشیدی شارژ میشود بنابراین توصیه میشود لامپ را در قسمتهایی که در معرض نور خورشید است نصب نمایید. پنل خورشیدی این محصول در بهترین قسمت لامپ قرار گرفته است که موجب دریافت بهتر و بیشتر نور خورشید میگردد. لامپ سولار موشن با تاریکی هوا به صورت خودکار روشن میشود. سنسور نوری باعث روشن/خاموش شدن اتوماتیک لامپ میگردد. این محصول ضدآب بوده و دارای مقاومت بسیار زیاد میباشد. باطری لامپ سولار لیتیومی است و ظرفیت آن 800 میلی آمپر میباشد. همچنین باطری این محصول انرژی حاصل از نور خورشید را به مدت 8-7 ساعت دریافت می نماید و با تاریک شدن هوا از آن استفاده می نماید. چراغ باغ سولار موشن دارای 20 عدد لامپ ال ای دی است که با حداقل مصرف انرژی بیشترین بازده را دارند. سنسور حرکتی لامپ سولار با ایجاد تردد و رفت آمد فعال شده و لامپ را روشن می نماید. برد این سنسور 3 متر می باشد. این محصول عمر طولانی داشته و صرفا با انرژی تجدید پذیر فعالیت می نماید.

 

ادامه مطلب...

خرید قندان میناکاری طرح گل و بوته اصفهان

در اصفهان که به نوعی مهد هنر میناکاری ایران محسوب می شود بیشتر هنر میناکاری بر روی فلز مس انجام می شود. لازم بذکر می باشد بهترین نوع میناکاری بر روی فلز طلا انجام می شود و این به دلیل عدم اکسیده شدن این فلز هنگام ذوب شدن رنگ مینایی بر روی ظرف می باشد. بنابراین زیباترین و با کیفیت ترین طرح ها بر روی ظروفی از جنس طلا اجرا می شود در حالی که اجرای میناکاری بر روی میناهای مسین و نقره ای با این کیفیت نمی باشد.

ادامه مطلب...

تشخیص ظرف میناکاری مرغوب از نامرغوب

ظروف زیبای میناکاری یکی از سوغاتی های زیبای شهر گنبدهای فیروزه است و هر ساله تعدادی زیادی از آن در این شهر تولید شده و به فروش می رسد. برای آنکه بتوانید یک محصول با کیفیت تهیه کنید لازم است به نکات زیر توجه نمایید.


ادامه مطلب...