یخچال سرد کن فندکی خودرو

محصولی جدید با کارایی فوق العاده را به شما معرفی می کنیم که شاید باور نکنید چقدر در مسافرت ها و به خصوص در ماشین و حین رانندگی و سفر در جاده به درد شما می خورد. یخچال فندکی خودرو هم به عنوان سرد نگه دارنده و هم به عنوان گرم نگهدارنده مواد غذایی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و میوه ها می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این محصول دارای کابل بلندی است که دارای یک سری فندکی می باشد و درب آن نیز آهنربایی است و به خوبی سر جایش کیپ می شود. گنجایش 7.5 لیتر در این یخچال بسیار مناسب است و با استفاده از کلید تنظیم جلوی بدنه می توانید یخچال را برای گرم یا سرد کردن تنظیم کنید. حتی با استفاده از بند تعبیه شده در این محصول می توانید مشابه کیف آن را روی دوش خود انداخته و به محل مورد نظر در کمپین ها ببرید بدون آنکه خسته شوید. درب یخچال سرد کن فندکی خودرو آهنربایی بوده و محکم بسته می شود و روی آن نیز سه محفظه کوچک برای قرار دادن لیوان تعبیه شده است.

ادامه مطلب...

روکش صندلی ماساژور ویبره دار

بعد ار خستگی کار روزانه استفاده از یک ماساژور می تواند بسیار آرامش دهنده باشد.  رانندگانی که ساعت ها وقت خود را روی صندلی ماشین خود می گذرانند اغلب با مشکلات درد کمر و شانه مواجه هستند که به مرور زمان سخت و طاقت فرسا می شود. استفاده از صندلی های ماساژور نیز برای همه و در هر مکانی به خصوص در ماشین امکان پذیر نمی باشد. پیشنهاد ما استفاده از روکش صندلی ماساژور ویبره دار است که علاوه بر اینکه می توانید در هر کجا، محل کار، صندلی های ماشین و ... از آن استفاده کنید، هزینه ی گزافی هم نداشته و برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید امکان خرید دارد. این محصول دارای 5 موتور قوی برای ایجاد ویبره و حرارت در نواحی پشت، شانه و گردن می باشد که در زمان رانندگی یا نشستن خستگی شما را ازبین می برد.

ادامه مطلب...

ظرف غذا استیل

استفاده از ظرف غذای درب دار استیل می تواند در حفظ غذا حین حرکت از منزل به محل کار یا دانشگاه کمک بسیار زیادی کند زیرا هم به حفظ دمای غذا در صورت گرم بودن کمک می کند و هم در صورت نیاز به گرم کردن غذا نیز می توانید به راحتی با اتصال ظرف غذا به برق شهری خیلی راحت و در کمتر از 30 دقیقه می تواند غذای داخل ظرف را بدون سوزاندن یا تغییر در عطر و طعم غذا گرم و لذیذ کند.

این ظرف غذا استیل با نام لانچ باکس شناخته می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای یک محفظه داخلی استیل ضد زنگ قابل شستشو برای گرم کردن برنج و ... و یک محفظه پلاستیکی نیز به منظور نگهداری و گرم کردن خورشت و ... استفاده می شود. 

ادامه مطلب...

دوربین امنیتی خودرو

دوربین امنیتی خودرو یک محصول ضروری برای تمام ماشین هاست و ما آن را با قیمت عرضه مستقیم و ارزان تر از هرجا به مشتریان عزیز عرضه می کنیم. فروشگاه اینترنتی تک سبد مفتخر است با ارائه سابقه چندین ساله در زمینه فروش لوازم جانبی خودرو و دیگر محصولات به صورت آنلاین و خرید پستی دارای نماد الکترونیکی اعتماد، دوربین مداربسته امنیتی خودرو را با هفت روز گارانتی عودت وجه به تمامی نقاط کشور ارسال نماید. این محصول دارای امکان خرید تکی و عمده می باشد. قیمت مقرون به صرفه آن در مقایسه با سایر دوربین های نظارتی خودرو ها آن را به پرفروش ترین دوربین امنیتی سال تبدیل کرده است. کیفیت فیلم برداری فول اچ دی در کنار سنسور های تشخیص حرکت، ضربه و تکان ناگهانی ، زاویه دید 140 درجه و دید در شب از مزایای این محصول می باشند.

ادامه مطلب...

مینی کولر دو دریچه رومیزی

هوای مطبوع و خنک را همه جا به همراه داشته باشید!!! مینی کولر همراه همان هوای خنک همراه است که همیشه به دنبال آن بوده اید.یک محصول جمع و جور با کارایی بالا

ادامه مطلب...

درب توری magic mesh

شماهم از ورود حشرات موزی به خانه خود در عذاب هستید؟ هوا گرم شده و مجبورید درب  و پنجره های خانه را باز بگذارید اما پشه و سوسک و مگس ها راحتتان نمی گذارند؟ درب های توری فلزی pvc هزینه های سنگینی دارند و دردسر های باز و بسته کردن با دست پر هنگام ورود و خروج را در پی دارند. درب های توری آهنربایی یا مگنتیک به راحتی ازهم باز شده و پس از عبور فرد به صورت خودکار بسته شده و به واسطه آهنرباهای قوی که در وسط پرده تعبیه شده است محکم بسته می ماند.

ادامه مطلب...

سایت خرید عمده

مژده به تمامی مغازه داران و فروشگاهی های عزیز، سایت خرید عمده همکار باشی آماده ارائه انواع محصولات به قیمت عمده با امکان خرید غیر حضوری و به صورت تلفنی و اینترنتی را فراهم نموده است.

ادامه مطلب...

فروشگاه ساز چیست؟

امروزه در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک فروشگاه آنلاین 24 ساعته و خودکار یکی از پایه های یک تجارت موفق به حساب می آید. فروشگاههای آنلاین سالانه میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و این رقم دائما در حال افزایش است. در سال های اخیر نیز این مسئله مورد توجه بسیاری از کاربران و شرکت های ایرانی قرار گرفته است. به طوری که فروشگاه های آنلاین متعددی با استفاده از اسکریپت ها و سیستم های مدیریت محتوی ( CMS ) امروزه در حال ارائه خدمات به کاربران خود در ایران می باشند.  این فروشگاه ها در موضوعات مختلفی فعال هستند و انواع کالاها و خدمات از طریق آنها هر روزه در سراسر کشور عرضه می شوند، فروش انواع لباس ، صنایع دستی ، محصولات الکترونیک ، بسته های آموزشی ، کارت های شارژ و ده ها موضوع دیگر تنها بخشی از این فعالیت ها می باشند. به همین دلیل اطلاع از قابلیت ها و امکانات اسکریپت های مختلف فروشگاه ساز می تواند، بسیاری از مشکلاتی که مدیران فروشگاه های اینترنتی با آن روبرو هستند را مرتفع نماید.

ادامه مطلب...

نودل جادویی اصل

نودل جادویی یک اسباب بازی فکری و پرورش دهنده قدرت تخیل و یادگیری کودکان است که علاوه بر آن به رشد و کار با انگشتان دست کودکان نیز کمک می کند. ساخته شده از آرد ذرت و کاملاً بهداشتی می باشد.

ادامه مطلب...