جا حبوباتی فانتزی را به دیوار متصل کنید

یکی از دغدغه های هر فردی که در آشپزخانه ها و رستوران ها کار می کنند و یا خانوم هایی که در منزل هستند نگهداری از مواد غذایی خشک می باشد. این مواد غذایی می توانند غذای خوبی برای انواع حشره و یا سوسک ها و موجودات موذی باشند. از این رو به محصولی نیاز است تا بتواند از این مواد غذایی مخصوصا حبوبات نگهداری کند و این مواد را تازه نگه دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده گردد.

ادامه مطلب...

خرید ظروف فیروزه کوبی اصفهان احیای هنرهای دستی

هر چند زادگاه هنر فیروزه کوبی در خراسان می باشد اما این روزها هنر فیروزه کوبی توانسته است توسط هنرمندان اصفهانی به خوبی طراحی و پیاده سازی شود. هنر فیروزه کوبی، گویی خواسته است از خواص بینظیر سنگ فیروزه به گونه ای استفاده کند که بتوتن در همیشه و همه حالت از آن استفاده کرد. تولید انواع محصولات تزئنی فیروزه کوبی نشان از پیشرفت این هنر دارد.

ادامه مطلب...

فروش حشره کش برقی زاپ با تخفیف ویژه

با این دستگاه می توانید انواع حشرات مختلف را ازبین ببرید و با خرید این محصول از ویژگی های آن استفاده نمایید. شما می توانید لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp را به سر پیچ های معمولی ببندید و از ان استفاده نمایید. شما می توانید از لامپ کم مصرف این محصول استفاده کنید و محیط اطراف خود را روشن نمایید.

ادامه مطلب...

نکاتی که پیش از حجامت باید بدانید

در صورتیکه از افراد علاقمند به حجامت و بادکش و شیوه های سنتی هستید حتما این مقاله را بخوانید زیرا نکاتی وجود دارد که باید قبل و بعد از حجامت انجام دهید تا حجامت و بادکش اثر خود را داشته باشد چه زیر نظر پزشک متخصص چه با دستگاه حجامت بادکش در منزل انجام دهید.

نکات زیر را پیش از انجام حجامت رعایت کنید :

  1. پیش از انجام حجامت حتما مایعات فراوان بنوشید مثل آب انار، شربت انار و عسل و ...
  2. بعد از خوردن غذا به هیچ وجه حجامت نکنید
  3. با معده خالی حجامت نکنید
  4. 12 ساعت پیش ازا نجام حجامت اصلا سیگار یا قلیان نکشید.

 

ادامه مطلب...

نکاتی مهم در مورد استفاده از دستگاه بخور صورت

پیش از بخور حتما صورت خود را با ژل شستشو از آلودگی ها و لوازم آرایشی پاک کنید زیرا هنگام بخور منافذ پوست باز شده و اگر صورت آلوده باشد آلودگی ها از طریق منافذ به پوست وارد می شود. پس از پاکسازی می توانید از دستگاه بخور صورت ارزان استفاده کنید.

همچنین پس از اینکه بخور صورت تمام شد حتما مجددا پوست خود را بشویید. خصوصا از تونر استفاده کنید زیرا باعث بسته شدن منافذ پوست شده و نمی گذارد آلودگی وارد پوست صورتتان شود. سرکه سیب تونری طبیعی است که می توانید آن را امتحان کنید.

ادامه مطلب...

بند رخت آپارتمانی تاشو بهترین در نوع خود

از بهترین و کارآند ترین وسیله هایی که در آپارتمان ها از آ« استفاده می کنید همین دستگاه های تاشو می باشد. این وسیله باعث خواهد شد تا شما نگران خشک شدن لباس های شسته شده خود نباشید و بتوانید به راحتی تمامی لباس های خود را بر روی این محصول و وسیله ایده آل پهن کنید. یکی از بهترین ویژگی های این محصول وزن سبک آن است که باعث خواهد شد تا شما بتوانید در هر مکان از آن استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

خرید بهترین روکش صندلی ماساژور خودرو در تهران

استفاده از روکش صندلی ماساژور می تواند به شما کمک کند تا از شر درهای عصبی گردن، کمر و همچنین تنش های روزانه راحت بشوید و با آرامش بیشتری به دنبال کاراهای روزانه خود بروید. استفاده از روکش صندلی ماساژور موجب افزایش جریان خون در نواحی گردن، پشت کمر و ستون فقرات شده و با فشار مناسبی که وارد می کند موجب کاهش در در این نواحی و همچنین کاهش دردهای تنشی در پشت سر می شود.

ادامه مطلب...

هدفون پشت گردنی | بهترین هدفون پشت گردنی

یکی از خاص ترین دستگاه هایی که از آن برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود استفاده می گردد و می توان با استفاده از آن به موزیک مورد علاقه خود گوش فرا دهید و همینطور به مکالمه های خود بدون در دست داشتن گوشی تلفن همراه خود پاسخ دهید این محصول می باشد. شما می توانید با استفاده از این محصول خارق العاده بهترین کیفیت برای گوش دادن به موزک را دریافت کنید.

ادامه مطلب...