فروش بهترین درب توری مغناطیسی

یکی از مشکلاتی که در فصول گرم سال با آن مواجه می باشیم، هجوم حشرات پرنده مانند انواع سوسک های بالدار، پشه، مگس به داخل ساختمان می باشد که علاوه بر آزار دهنده بودن حضور این حشرات، ترسناک و چندش آور نیز می باشند.

 



در بسیاری از ساختمان های که دارای حیات می باشند، درب ورودی ساختمان که به حیات باز می شود، محل عبور و مرور اصلی محسوب شده و باز و بسته کردن مداوم درب موجب هجوم حشرات به داخل شده، بنابراین نیاز به استفاده از یک مانع فیزیکی برای ورود حشرات به داخل ساختمان الزامی می باشد.

 



یکی از مواردی که همواره مورد استفاده قرار می گیرد، درب توری یا پرده های توری می باشد و در سال های اخیر شاهد ورود محصولاتی با عنوان درب توری مگنتیک در بازار می باشیم که دارای طراحی فوق العاده هوشمندانه و خلاقانه می باشد که می تواند شما را از شر ورود حشرات به داخل ساختمان راحت کند.

 



درب توری مگنتیک آسان مش، محصولی از برند آسان مش که توانسته است با تولید محصولاتی بسیار با کیفیت و دارای کارایی بالا، سهم خوبی را در عرصه فروش درب توری آهنربایی موجود در بازار داشته باشد و علت اصلی آن کیفیت بالای متریال بکار برده شده برای تولید این محصول می باشد.

 



در ساخت پرده توری فوق از  توری فایبرگلاس ترک استفاده شده است که وجه تمایز این محصول با نمونه های مشابه موجود در بازار می باشد. اگر شما قصد استفاده از این محصول را برای ورودی های استاندارد این برند دارای سایز های متنوع متناسب با استانداردهای موجود می باشد.

 



در کنار جنس توری مورد استفاده در تولید این محصول، کیفیت بالای آهنرباهای مورد استفاده نیز از دلایل کیفیت و کارایی بالای این محصول می باشد.




این محصول دارای نحوه نصب بسیار آسانی می باشد و نیازی به استفاده از میل پرده یا پیچ و رول پلاک نمی باشد و تنها با استفاده از چسب به انواع چهارچوب متصل می شود.

 


 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید محصول