خرید و فروش میناکاری در شهرکرد

در استان چهارمحال بختیاری و مرکز این استان، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری آن در کنار طبیعت بکر و بی بدیل، صنایع دستی می باشند که نشان از از روحیه هنری و اصالت فرهنگی مردمان این منطقه دارد. این استان دارای تنوع بسیار بالایی از صنایع دستی می باشد.




در این استان و بلاخص در شهر شهرکرد انواع صنایع دستی تولید می شود، شاید بسیاری گمان می نند صنایع دستی این شهر محدود به دست بافته ها می شود و این در حالی از این منطقه دارای تنوع بسیار بالایی از صنایع دستی می باشد که دست بافته ها تنها یکی از آنها می باشند.

 



در این منطقه علاوه بر بافت انواع قالی های محلی، گليم، جاجيم، چوقای محلی، سياه چادرو سایر دست بافته ها  صنایع دستی همچون منبت کاری، خاتم کاری، میناکاری، اسلحه سازی، گيوه دوزی و....انجام می شود که نشان از طبع هنری والای مردمان این منطقه دارد.

 



در حال حاضر بسیاری از مردم این مطقه در زمینه مشاغل خانگی و تولید صنایع دستی بلاخص بانوان فعالیت دارند و میناکاری در شهرکرد  یکی از هنرهای نوظهور ر این منطقه می باشد که توانسته است منبع درآمد بسیاری از خانوارها بخصوص بانوان و ایجاد استقلال مالی برای آنها باشد. فروش میناکاری در شهرکرد از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد.

 



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید محصول



در این منطقه علاوه ب تولید محصولات میناکاری، محصولات میناکاری اصفهان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد به طوری که مراکز مختلفی برای فروش میناکاری در شهرکرد دائرگردیده است تا امکان خرید راحت و مطمئن را برای مردم فهیم و هنر دوست این منطقه فراهم آورند.

 


یکی از مسیرهای امن و مطئن برای خرید محصولات میناکاری اصل و با کیفیت، خرید از فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی با نماد الکترونیک اعتماد می باشد تا امکان خرید اینترنتی میناکاری در شهرکرد را برای هنر دوستان فراهم آورد.

 



فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.