بهترین ظرف غذا استیل برای محل کار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در محل کار خود، غذای به همراه خود را بر روی اجاق گاز گداشته تا گرم شود و در این حین انجام بقیه کار های خود پرداخته اید، هنگامی که برای میل غذای خود پیش می روید با بوی بد سوختگی مواجه می شوید و می بینید که غذای شما سوخته و دیگر قابل خوردن نیست.


ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس


سوختن غذای شما نه تنها بر روحیه شما در محل کار خود تاثیر منفی می گذارد بلکه باعث می شود یک وعده غذایی شما حرام شده و دیگر قابل خوردن نباشد


ظرق غذای حرارتی داخل استیل


پیشنهاد ما به شما ظرفی است که بتوانید بدون اینکه غذای شما بسوزد و یا بو بگیرد آن را گرم کنید و گرم نگه دارید.


ظرف حرارتی لانچ باکس


در زمانی که مشغول به کار های خ.د هستید دیگر نگران سوختن و ته گرفتن غذای خود نباشید.  ظرف غذای برقی داخل استیل لانچ باکس HL-L301 مخصوص محل کار این ارمغان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


ظرف چند کاره حرارتی


این ظرف بهترین ظرف غذا استیل برای محل کار به شمار می رود. جنس داخل این ظرف از استیل ضد زنگ می باشد که با استفاده از این ظرف دیگر لازم نیست نگران سوختن غذای خود باشید.


ظرف حرارتی لانچ باکس


شست و شوی این ظرف استیل بسیار راحت بوده و با کمی آب می توان باقی مانده غذا را بر روی آن شست و باز برای دفعه بعدی آماده نمود.


خرید ظرف استیل حرارتی


برای خرید ظرف غذا برای محل کار فقط لازم است به فروشگاه اینترنتی تکسبد مراجعه نمایید و محصول خود را سفارش دهید.


ظرف حرارتی لانچ باکس


این ظرف خارق العاده در زمان کوتاهی غذای شما را گرم میکند و گرم نگه می دارد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و فقط لازم است غذا را درون ظرف ریخته و پس از آن به برق شهری متسل نمایید و دکمه سر در آن را فشار دهید تا با المنت های زیر این ظرف غذا را گرم نگه دارد.

 


با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 149000 تومان

خرید محصول