خرید عمده میناکاری در اصفهان| تک سبد

اگر به دنبال تهیه هدیه ای خاص و متفاوت برای عزیزان خود می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم گزینه ای از میان محصولات صنایع دستی ایرانی انتخاب کنید که نشان از ذوق، مهارت و بینش هنری هنرمندان ایران زمین دارد. محصولاتی با تنوع بینظیر و اصالت ایرانی که می تواند زینت بخش هر خانه ای باشد.

 



در این میان محصولات میناکاری به دلیل تنوع بالا و قیمت های متنوع می تواند دست شما را برای انتخاب باز بگذارد، هدیه میناکاری اصفهان یکی از برترین گزینه ها برای عزیزان شما می باشد. در ادامه شما را با انواع محصولات میناکاری آشنا خواهیم کرد.




قاب میناکاری اصفهان، محصولی زیبا که دارای تنوع بینظیری می باشد، این محصول که متشکل از یک قاب چوبی می باشد که در ابعاد و طرح خای متنوع موجود می باشد و در میان آن یک بشقاب میناکاری اصفهان قرار گرفته است که زیبایی این اثر را دوچندان می کند. برای خرید عمده میناکاری در اصفهان به لینک انتهای صفحه مراجعه نمائید.

 



باکس گلدان میناکاری اصفهان، محصولی دیگر از محصولات میناکاری که به دلیل ساختار شکیل خود می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن باشد. بک باکس مخمل زیبا که دارای درب شیشه ای بوده که گلدان میناماری داخل آن قابل مشاهده باشد.




جام میناکاری، محصولی که می تواند زینت بخش مهمانی های شما باشد و یکی ازبهترین گزینه ها برای انتخاب به عنوان هدیه برای تازه عروسان و افرادی که به هنر میناکاری و به طور کلی صنایع دستی علاقه مند می باشند. میناکاری اصفهان هنری آمیخته از عشق و اندیشه می باشد.


 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید



انواع بشقاب میناکاری اصفهان نیز می توانند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند که دارای تنوع طرح، ابعاد و قیمت بوده و متناسب با هر سلیقه و بودجه ای، محصولی وجود دارد.

 



شما می توانید متنوع ترین محصولات میناکاری را در فروشگاه اینترنتی تک سبد، این مجموعه یکی از بزرگترین توزیع کنندگان میناکاری اصفهان در ایران و سیر کشور ها می باشد. این مجموعه فروشگاهی مفتخر به دریافت نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره بوده و با عملکرد عالیخود توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان خود را در مدت زمان کوتاهی بدست بیاورد. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت  www.taksabad.com مراجعه نمایید