فروش ویژه حباب ساز برقی مدل دابل ویلز

روز تعطیل است و شما می خواهید یک برنامه ی شاد و عالی و پر جنب و جوش برای کودکتان فراهم کنید ضمن آنکه دوستانش نیز کنار او بوده و جمع شلوغی دارند. به شما پیشنهاد می دهیم حباب ساز برقی کودک دابل ویلز را خریداری کنید.


حباب ساز برقی


در این مطلب شما را با ویژگی های این دستگاه مفرح و لذت بخش آشنا می کنیم تا بتوانید با دانستن بیشتر درباره ی آن بهتر تصمیم به خرید بگیرید. زیرا ما همیشه به نظر مصرف کننده احترام می گذاریم.


حباب ساز برقی


جنس بدنه ی این دستگاه حباب ساز از پلاستیک PVC مقاوم بوده و به راحتی نمی شکند. البته باید در نگهداری و حفظ این دستگاه دقت کرد. زیر پایه های این دستگاه برچسب های پلاستیکی وجود دارد که نمی گذارند دستگاه حباب ساز روی زمین لیز بخورد.


حباب ساز برقی


این دستگاه یک پروانه ی چرخنده دارد که دارای 18 عدد حباب ساز است. یک محفظه مخصوص حباب نیز پشت دستگاه است که از محلول مخصوص حباب مقداری داخل آن ریخته و کمی آب را با آن مخلوط می کنیم تا دستگاه بتواند حباب تولید کند.


حباب ساز برقی


همچنین یک فن پشت این پروانه ی چرخان وجود دارد که وقتی پروانه حباب ها را درست می کند فن پشت آن شروع به دمیدن کرده و حباب ها را در فضا منتشر می کند و محیط را زیبا و جذاب می کند.


حباب ساز برقی


ابعاد این دستگاه 13.5×21×19.6 سانتیمتر بوده و نسبتا جمع و جور است و شما می توانید آن را با خود همه جا ببرید. همچنین این دستگاه هم با برق شهری کار می کند و هم می تواند از فندکی خودرو تغذیه شود.


حباب ساز برقی



برای مشاهده و خرید دستگاه حباب ساز برقی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید


حباب ساز برقی