قیمت میناکاری اصفهان به چه صورت است؟

در کشور ما، شهر اصفهان به عنوان مهد میناکاری شناخته میشود.تمامی کارگاه های میناکاری و اساتید برجسته ی این هنر، نیز در اصفهان مشغول به کار هستند و سالیانه آثار فاخر و مختلفی تولید میکنند.


قاب میناکاری چوبی


قیمت این گونه محصولات، بسته به عواملی همچون نوع طراحی، رنگ، اندازه کار و.... متفاوت است، یعنی هرچقدر نقش ها و طرح های به کار گرفته روی این ظروف، ظریف تر باشد به طبع قیمت و ارزش آن هم بالاتر میرود.


میناکاری طرح پروانه


دومین عامل در افزایش قیمت ظروف میناکاری اصفهان، نوع و کیفیت رنگ های استفاده شده، برای آن است، به طور مثال ممکن است در ترکیب رنگ یک اثر مینا، پودر طلا ریخته شده باشد که همین مسئله به ارزش مادی اثر می افزاید.


قاب مینا


از دیگر عوامل تعیین قیمت یک اثر مینا، اندازه ی ظرفی است که روی آن میناکاری شده است، هرچقدر زیر ساخت کار بزرگتر باشد، مسلما هم زمان بیشتری صرف آن شده و هم مواد و رنگ بیشتری استفاده شده و همین سبب افزایش قیمت آن میشود.


قاب میناکاری طرح پروانه


خرید


قاب مینا طرح پروانه نسبت به قاب مینای دیگر که مشاهده میکنید، هم زیرساخت کمتری دارد و هم اینک دقت و ظرافت کمتری نسبت به بشقاب مینا دارد و تفاوت در قیمت آنها همین به همین علت است.


قاب میناکاری طرح چوب


خرید


قاب طرح پروانه با قیمت 49000 تومان لست در صورتی که قاب طرح بشقاب با قیمت 109000 تومان به فروش میرسد.

تمامی قیمت های گفته شده، قیمت تک فروشی میباشد و اگر قصد خرید محصولات میناکاری اصفهان، را به صورت عمده دارید، از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد.