مرکز خرید عمده میناکاری اصفهان

میناکاران اصفهانی دارای ذوق و قریحه استادانه برای خلق ظروف مینایی هستند و گردشگران خارجی از مشتریان ثابت این هنر می باشند. در واقع این گردشگران با خرید میناکاری اصفهان سفیری برای هنر و فرهنگ ایران برای کشور های خود هستند.  میناکاری هنر تلفیق خاک و آتش می باشد. باخرید یک قاب میناکاری به عنوان یک دیوار کوب زیبا، به خانه شما رنگ و بوی سنتی میبخشد و رنگ لاجوردی زمینه آن آرامبخش لحظات زندگی شما خواهد بود.

مینا کاری یکی از صنایع دستی محبوب ایرانی به حساب می آید که مشتریان داخلی و خارجی بسیار زیادی دارد که  به دنبال خرید میناکاری مرغوب و ارزنده می باشند.

میناکاری یا میناسازی از برجسته‌ترین صنایع‌دستی اصفهان می باشد که دارای پیشنه ای 5000 ساله می باشد.

میناکاری بر روی فلزاتی از جمله طلا، نقره، برنج و مس انجام می شود. لازم به ذکر است هنرمندان عرصه میناکاری این هنر اصیل و چشم نواز را بر روی ظروف سفالین نیز پیاده سازی می کنند.

در این هنر منحصر به فرد فعل و انفعالات پیچیده‌ای روی فلز انجام می‌شود. در ساخت یک ظرف میناکاری شده مراحل مختلفی باید با دقت و مهارت بالا توسط میناساز انجام شوند.

میناکاری که در واقع هنر تلفیق آتش،خاک و فلز می باشد، نشان دهنده قدمت تاریخ، فرهنگ و هنر  این مرز و بوم می باشد.

 

میناکاری در فرهنگ لغت به معنی رنگ آمیزی پخته شده است ولی علت این نام گذاری بیشتر به خاطر قرابت مینا به رنگ آسمان می باشد که موجب شده از دیر باز این نام را بر این هنر اصیل و ماندگار گذاشته شود.

این روزها میناکاری علاوه بر ظروف مرسوم در این حیطه هنری در شکل ها و طرح های متنوعی مثل قاب ها و حتی تندیس های میناکاری تولید و توزیع می شود. 

به گونه ای که خرید تندیس میناکاری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در بین صاحبان صنعت و برند به خوبی جا افتاده است.

در واقع با خرید میناکاری به عنوان هدیه تبلیغاتی علاوه بر حمایت از هنرمندان این عرصه، هدیه روح چشم نواز این هنر به کسانی می باشد که ما برای آنها و آنها برای ما اهمیت دارند.

هنر ایرانی زیبنده خانه های ایرانی می باشد و می توان گفت، صنایع دستی کشور عزیزمان و دست رنج هنرمندان این مرز و بوم بهترین هدیه و کالایی است که می توانیم خریداری نماییم.

برای مشاهده انواع محصولات میناکاری اصفهان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی تک سبد مراجعه کنید. قیمت مناسب و اصالت کالا یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

 

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه کنید

 

 

 

 

ادامه مطلب...

گیرنده دیجیتال موبایل چیست؟

امکان تماشای تلویزیون در سفر، خوابگاه، خارج از خانه برای خیلی ها ممکن است جذاب باشد. به  خصوص که از آن دسته افراد پیگیر سریال ها یا مسابقات ورزشی باشید، آنگاه داشتن تلویزیون و دسترسی به آن از مهم ترین موارد می تواند باشد.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی بادکش دستی و طبی | فروشگاه تکسبد

برای رفع خستگی بدن و هیمنطور درد های ناشی از کمر درد و بیماری هایی که باعث افت بازدهی بدن خواهد شد، می توان از وسیله های طبی استفاده نمایید. با دستگاه حجامت و بادکش طبی KANGLING می توانید خستگی و درد را برای همیشه از آن ناحیه دور کنید و با گردش خون در بدن خود احساس خستگی را دور نمایید. با گردش خون در بدن یکی از امورات مربوط به طب سنتی را استفاده کرده اید که باعث خواهد شد تمامی این آشوب ها از شما دور شود.

ادامه مطلب...

اطلاع از قیمت دستگاه حباب ساز برقی

شما می توانید زمانی را به بازی کردن با فرزندان خود اختصاص دهید زیرا این امر باعث خواهد شد که خاطراتی زیبا و بیاد ماندنی برای شما رقم بخورد. این کار برای شما نیز لذت بخش خواهد بود و شما می توانید خاطرات گذشته خود را برای خود زنده کنید. یکی از بازی هایی که برای شما لذت بخش و بددون خطر خواهد بود حباب بازی است. باید به یاد داشته باشید که با فوت کردن و دمیدن در اسباب بازی هایی که تولید حباب می کند، خاطراتی زیبا و بیادماندنی برای خود ساخته اید.

ادامه مطلب...

هویت Havit HV-H2550BT | هدفون بیسیم گردنی

یکی از بهترین هدفون ها و انواع و مدل های زیبا این گجت ها می توان به هدفون های گردنی اشاره نمود. شما در زمان ها و مکان های مختلف می توانید از این هدفون های فوق العاده قدرتمند استفاده نمایید. برای اینکه در مورد این هدفون های خارق العاده اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید به سیات اینترنتی تکسبد مراجعه نمایید و انواع این هدفون ها را مشاهده و در صورت پسند سفارش دهید و از ان به صورت بهینه استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

بهترین بندانداز برقی کدام است؟

 

بندانداختن یکی از انواع روش های رفع و مقابله با موهای زائد است. این روش از زمان های دور که امکانات امروزی وجود نداشته بوده و هنوز هم در خانه ها و آرایشگاه های مردانه و زنانه پر کاربرد و پر طرفدار است.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی جاخودکاری رومیزی خاتم

خاتم و خاتم کاری هنری است با پیشینه قدیمی که هنوز نتوانسته عقبه این هنر را مشخص کنند. خاتم کاران که بر این عقیده هستند که این هنر معجزه حضرت ابراهیم است.

ادامه مطلب...

بهترین جعبه خاتم کاری بزرگ

یکی از وسیله هایی که در تزیین خانه و یا محل کار خود استفاده می کنید و می توانید با هدیه دادن این محصول به دیگران یک هدیه خاص و لاکچری را هدیه داده باشید می توان به خاتم کاری اشاره نمود. خاتم کاری یکی از قدیمی ترین صنایع دستی اران به شمار می رود. برای خرید این محصول فوق العاده می توانید به شهر هایمختلف ایران سری بزنید و با مشاهده انواع آن تمامی انواع ان، خاتم کاری خود را سفارش دهید.

ادامه مطلب...