بهترین هدایای تبلیغاتی

یکی از راههایی که باعث پیشرفت و موفقیت در هر نوع کسب و کاری میشود، تبلیغات است، یکی از راههای بسیار رایج تبلیغات هدایای تبلیغاتی است. بسیاری از شرکتها و سازمانهای نوپا برای معروف شدن و رونق کسب و کار خود لگو سازمان خود را بر روی هدایای تبلیغاتی خاص درج میکنند، تا نام و نشان شرکتشان به چشم مشتریان بیاید و نام آن ها در ذهن مشتری حک شود، و باعث جذب مشتری و معروف شدنشان بشود. اگر شما به دنبال هدیه تبلیغاتی خاص هستید آن را از تک سبد بخواهید، فروشگاه اینترنتی تک سبد ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی خاص با بهترین و نازلترین قیمت ها میباشد.

 

هدیه تبلیغاتی خاص

 

به دلیل تنوع بسیار زیاد هدایای تبلیغاتی انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کار نسبتا دشواری است، ما برای کمک به شما قصد داریم در این مقاله ۳ نوع از بهترین هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم.

ساعت دیواری سیتیزین گرد قهوه ای:

یکی از این هدایای تبلیغاتی ساعت دیواری سیتیزین گرد قهوه ای است، این ساعت دیواری بسیار مناسب برای هدایای تبلیغاتی است، و لگوی مورد نظر را میتوان در صفحه ی ساعت حک کرد. 

 

هدیه تبلیغاتی خلاقانه

 

این ساعت دارای ابعاد ۳۱*۳۱ سانتی متر است، وزن آن ۷۲۰ میباشد، رنگ صفحه ساعت سفید و رنگ قاب آن قهوه ای طرح چوب است. جنس عقربه های ساعت فلزی است و نوع موتور آن روانگرد بدون صدا است.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی


قیمت:35000 تومان

خرید محصول

قاب چوبی با بشقاب مسی طرح ان یکاد:

قاب ان یکاد یک هدیه ی ماندگار است و مناسب برای هدیه تبلیغاتی است، این قاب ساخت دست هنرمندان ایرانی است. آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم معروف به ان یکاد است، که جهت رفع چشم زخم استفاده میشود، این آیه شریفه روی این قاب حک شده و زیبایی و ارزش این قاب را دوچندان کرده است.

ابعاد قاب ۳۶*۳۶ سانتی متر و وزن آن ۶۲۵ گرم است، درون این قاب چوبی یک ظرف مسی با قطر ۲۴ سانتی متر قرار گرفته و آیه ان یکاد بر روی این ظرف مسی چاپ شده و زینت بخش این قاب زیبا شده است‌‌.

 

خرید هدیه تبلیغاتی

 

برای این قاب تخفیف ۱۳ درصدی در نظر گرفته شده است، پس شما به جای پرداخت ۷۹۰۰۰ تومان تنها با پرداخت ۶۹۰۰۰ صاحب این قاب زیبا شوید.

قیمت:69000 تومان

خرید محصول

فلش مموری تبلیغاتی مگنتی روکش چرم:

در عصر حاضر که عصر دیجیتال است، فلش مموری یک وسیله ضروری است، از این رو میتوان از این وسیله به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب استفاده کرد و نام یا لگو شرکت را روی روکش چرم این فلش مموری حک کرد و به افراد هدیه داد.


هدایای تبلیغاتی مینا


ابعاد این فلش مموری ۱.۵*۲.۵*۶ سانتی متر و وزن آن ۳۰ گرم است، جنس بدنه آن استیل با روکش چرم است، ظرفیت این فلش مموری ۸ گیگ است و ساخت کشور چین است.


هدیه تبلیغاتی جدید

قیمت: 66900 تومان

خرید محصول

شما میتوانید از تمامی این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید و لگو خود را روی آن حک کنید، و به افراد هدیه داده و باعث جذب مشتری بشوید و نام شرکت خود را بر سر زبان ها بیندازید.