شیلنگ مجیک هوس جایگزینی مناسب برای شیلنگهای قدیمی

شیلنگ های ساده و معمولی در برابر نور خورشید مقاوم نیستند و بعد از مدتی دچار پوسیدگی میشوند و از بین میروند، و باید آنها را دور انداخت و شیلنگ جدید خریداری کرد، این شیلنگها ضد ضربه نیستند و گره نمیخورند. شیلنگهای قدیمی به دلیل وزن و طول زیاد فضای بسیاری زیادی را اشغال میکنند، و جمع و جور کردن و نگه داری آنها در مکانهای کوچک آپارتمانی سخت است، و باعث به هم ریختگی و بی نظمی میشود، این شیلنگها هم هنگام استفاده و هم بعد از آن بی نظمی ایجاد میکنند. اگر شما هم از مشکلات شیلنگهای قدیمی خسته شده اید و بدنبال جایگزین مناسبی برای آنها هستید، ما شیلنگ جادویی ایکس هوز را به شما پیشنهاد میکنیم، با خرید شیلنگ آب جادویی با شیلنگهای قدیمی خداحافظی کنید.


شیلنگ جادویی xhose


شیلنگ جادویی ایکس هوز یک محصول کارآمد است که با کمترین حجم بیشترین طول را دارد، این شیلنگ تنها ۵ متر است، ولی تا ۱۵ متر را تحت پوشش خود قرار میدهد و تا فاصله ۱۵ متری میتوان از آن استفاده کرد.


شیلنگ جادویی ارزان


شیلنگ جادویی از ۲ لایه درونی و بیرونی باکیفیت تشکیل شده، که این دو لایه باکیفیت با مش بافته شده قوی پوشیده شده است.شیلنگ مجیک هوض قابلیت افزایش طول تا ۳ برابر حد معمول را دارد، و به همین علت است که به آن شیلنگ جادویی گفته میشود.


شیلنگ جادویی 30 متری


برای اینکه طول شیلنگ افزایش پیدا کند و بتوانید برای مصارف گوناگونی هم چون شستن ماشین، دیوار، سرامیک، آبیاری گلها و گیاهان و... از آن استفاده کنید، کافیست شیلنگ را به شیر متصل کنید و آب را بازکنید، به محض اینکه آب درون شیلنگ جاری شود، شیلنگ به صورت کاملا خودکار ۳ برابر حالت اول میشود و هم چنین بلد از اتمام کار وقتی آب را قطع میکنید شیلنگ باز هم به صورت خوکار جمع میشود و به حالت اولیه خود بازمیگردد.


شیلنگ مجیک هوس


یکی دیگر از قابلیت های این شیلنگ دارا بودن آبپاشی است، که به ۸ حالت مختلف آبپاشی میکند.

اگر بدنبال جایگیزین مناسب برای شیلنگهای قدیمی هستید این شیلنگ را تنها به قیمت ۲۱۰۰۰ تومان از فروشگاه اینترنتی تک سبد خریداری کنید.

قیمت:21000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید