لامپ سولار تزیینی و کاربردی

چراغ باغچه ای سولار مدل SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  برای ایجاد زیبایی بصری در باغ، باغچه ها، آلاچیق، محوطه های انبار و کارخانه ها، مراکز تشریفاتی و ... جهت استفاده در شب بسیار مناسب میباشد. نوع طراحی این لامپ خورشیدی دیواری بیشتر مناسب راهرو ها و پیاده رو ها می باشد.


لامپ-خورشیدی-دیواری


این لامپ خورشیدی خانگی با استفاده از یک پیچ بر دیوار نصب میشود و با نوردهی مناسب خود باعث ایجاد روشنایی در محوطه های باز میشود. این لامپ در طول روز و توسط انرژی خورشیدی شارژ میشود بنابراین توصیه میشود لامپ را در قسمتهایی که در معرض نور خورشید است نصب نمایید.



لامپ-سولار-خورشیدی


پنل خورشیدی این محصول در بهترین قسمت لامپ قرار گرفته است که موجب دریافت بهتر و بیشتر نور خورشید میگردد. لامپ سولار موشن با تاریکی هوا به صورت خودکار روشن میشود. سنسور نوری باعث روشن/خاموش شدن اتوماتیک لامپ میگردد. این محصول ضدآب بوده و دارای مقاومت بسیار زیاد میباشد.


لامپ-خورشیدی-سنسوردار

باطری لامپ سولار لیتیومی است و ظرفیت آن 800 میلی آمپر میباشد. همچنین باطری این محصول انرژی حاصل از نور خورشید را به مدت 8-7 ساعت دریافت می نماید و با تاریک شدن هوا از آن استفاده می نماید.


لامپ-سولار-خورشیدی


چراغ باغ سولار موشن دارای 20 عدد لامپ ال ای دی است که با حداقل مصرف انرژی بیشترین بازده را دارند. سنسور حرکتی لامپ سولار با ایجاد تردد و رفت آمد فعال شده و لامپ را روشن می نماید. برد این سنسور 3 متر می باشد. این محصول عمر طولانی داشته و صرفا با انرژی تجدید پذیر فعالیت می نماید.


چراغ-سولار-سنسوردار