راهنمای خرید پاور بانک خورشیدی

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به گردش در طبیعت علاقه مند هستید و دائما با مشکل کمبود شارژ گوشی مواجه می‌ شوید، پیشنهاد ما به شما پاوربانک خورشیدی می باشد، گزینه ای که می تواند مشکل شما را حل کند.

 

 


می توان گفت پاوربانک‌های سولار یا خورشیدی، دوستدار طبیعت هستند و امکان شارژ پاوربانک از طریق انرژی خورشیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

  

 

پاور بانک خورشیدی سولار در واقع یک دستگاه کوچک به اندازه ی گوشی های هوشمند شما می باشد که به کمک پنل خورشیدی تعبیه شده در آن  شارژ می شود.

 

  


در هنگام خرید پاوربانک خورشیدی باید به نوع باتری بگار رفته در آن توجه کنید که اکثرا نوع باطری این محصولات باتری لیتیم- یونی استفاده می شود. البته این روزها از باتری  لیتیم- پلیمری که جدیدتر و کم حجم تر استفاده می شود.

 

  

 

در هنگام خرید پاوربانک خورشیدی، میزان  ظرفیت باتری مسئله مهمی می باشد که باید به آن توجه کنید. به طور مثال اگر شما یک گوشی هوشمند با باطری 2500 می آمپر دارید با یک شارژر خورشیدی به ظرفیت 5000 میلی آمپر می توانید دوبار آن را شارژ کنید.

 

  

 

معمولا باطری های خورشیدی علاوه بر شارژ شدن با نور خورشید، امکان شارژ شدن با برق شهر را نیز دارند.در صورت دسترسی به منبع برق شهری بهتر است با این روش شارژ بشود.

 

  


منبع شارژ پاوربانک خورشیدی نور می باشد و نه خود خورشید، بنابراین شما می توانید با نور لامپ نیز ایت دستگاه را شارژ کنید ولی با توجه به اینکه انرژی نور لامپ خیلی کمتر از نور خورشید می باشد زمان بیشتری برای شارژ لازم می باشد.

 

 


شما با داشتن یک شارژر همراه حورشیدی می توانید به راحتی به گردش در طبیعت پرداخته، بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گجت های همراه خود. خرید یک پاور بانک خورشیدی می تواند یک هدیه مناسب برای دوست داران طبیعت گردی باشد.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 69000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید