چراغ دیواری خورشیدی خانگی با کیفیت

چراغ دیواری خورشیدی سولار موشن مدل SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT بدون نیاز به برق و باطری و تنها با استفاده از انرژی خورشیدی فعالیت می نماید. این محصول جهت استفاده در باغ، باغچه، روف گاردن، آلاچیق، تالارها، محوطه ی انبارها و کارخانه ها و ... بسیار مناسب است.


لامپ-خورشیدی-باغچه

این لامپ انرژی خورشیدی دارای یک سنسور نوری است که روزها خاموش بوده و با غروب آفتاب فعال و روشن میشود. سولار پنل این چراغ خورشیدی ارزان در روز نور خورشید را دریافت نموده و آن را در باطری لیتیومی لامپ ذخیره می نماید. ظرفیت باطری لیتیومی این محصول 800 میلی آمپر است و به 6 تا 8 ساعت شارژ نیاز دارد.

لامپ-سولار-خورشیدی

سنسور حرکتی این محصول بسیار حساس بوده و حرکت اشیا و افراد اطراف را به خوبی تشخیص میدهد. برد سنسور حرکتی این لامپ 3 متر می باشد. نصب و راه اندازی این چراغ سولار آسان بوده و نیازی به سیم کشی و کابل ندارد.



چراغ-سولار-سنسوردار

یک پیچ مخصوص همراه با محصول جهت نصب بر روی دیوار عرضه شده است. 20 چراغ ال ای دی پر نور و سفیدرنگ در این لامپ قرار دارد که محوطه های باز مانند باغ،باغچه، روف گاردن و ... را به خوبی روشن میکند. این محصول پس از هر بر شارژ به مدت 8 ساعت قادر به فعالیت میباشد.


لامپ-سولار-خورشیدی


لامپ سولار موشن ضد آب بوده (استاندارد IP64) و در تمامی شرایط آب و هوایی مقاوم است. ابعاد این چراغ 4.8*9.5*12.4 سانتی متر است و باعث ایجاد جلوه های زیبا در فضاهای سبز و بزرگ میباشد. بدنه ی لامپ  از جنس پلاستیکی بوده و با مواد ABS تولید شده است.


چراغ-خورشیدی-سنسوردار