مرکز خرید بهترین فیروزه کوبی اصفهان

هنر فیروزه کوبی، هنری اصیل و کهن ایرانی که این روزها توانسته است سهم خوبی از بازار صنایع دستی اصفهان را به خود اختصاص دهد. چیدمان ظریف و منظم سنگ های فیروزه و خلق آثار هنری چشم نواز.



 

فیروزه کوبی در واقع تلفیقی از قطعات فیروزه با کیفیت بر روی یک زیر ساخت که از جنس فلزات مرغوب می باشد. این روزها اکثرا فیروزه کوبی بر روی فلز مس انجام می گیرد.

 


قطعات فیروزه بکار رفته در ظروف فیروزه کوبی اصفهان، فیروزه مرغوب نیشابور می باشد که توسط دست هنرمندان این عرصه جایگذاری و چسبانده می شوند.

 استفاده از زیر ساخت مسی بسیار قوی و قرار دادن تکه های فیروزه ی اعلا در کنارهم ،زیبایی وارزش زیادی به این اثر هنری صنایع دستی داده است.

 



در تولید محصولات فیروزه کوبی، هرچقدر میزان فیروزه استفاده شده بیشتر باشد و منظم تر و فاصله بین قطعات کمتر باشد، آن اثر ارزش هنری بیشتری دارد. نشاندن فیروزه حوصله و دقت هنرمند فیروزه کوب را می طلبد، زیرا هر چه سنگ ها با فاصلة کمتر کنار هم قرار می گیرند و تیرگی لاک کمتر دیده شود، اثر در نهایت زیبا و چشم نواز خواهد شد.

 



 کاربرد زیر ساخت مسی در تهیه محصولات فیروزه کوبی، زیبایی این آثار هنری را دوچندان کرده. هنر فیروزه کوبی علاوه بر ظروف برای تولید زیور آلات تزئینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که مورد پسند خانم ها می باشد.

 


 

برای تهیه محصولات فیروزه کوبی اصفهان، نیاز نمی باشد که به این شهر سفر کنید بلکه شما می توانید با خرید اینترنتی فیروزه کوبی اصفهان از یک محصول با کیفیت و اصل بهرمند شوید.

 



ظروف فیروزه کوبی اصفهان، این روزها توانسته است به یک محصول پرطرفدار بین گردشگران خارجی تبدیل شود و به عنوان سفیر فرهنگ و هنر ایرانی به کشور های دیگر برده شود.

 




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات می توانید به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید کالای اصل و با کیفیت یکی از صدها امتیاز خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید محصولات به لینک زیر مراجعه نمائید

خرید محصول