خرید قندان میناکاری طرح گل و بوته اصفهان

 هنر میناکاری عبارت است از "نقاشی و تزئین بوسیله رنگ های مینایی بر روی فلزاتی از جمله طلا، نقره و مس". رنگ مینایی در واقع رنگ های لعابدار مخصوصی هستند که برای تثبیت بر روی ظرف میناکاری شده باید در درجه حرارت بالا پخته شود.

 

 

 

در واقع شکل‌گیری مینا از ترکیب اکسیدهای فلزات و چندگونه نمک در مجاورت حرارت بالا می‌باشد که رنگ‌ها در طول زمان و بر اساس دما به‌وجود می‌آیند.

 



با توجه به قدمت و تاریخچه هنر میناکاری، می توان گفت امروزه شهر اصفهان مهد این هنر در ایران می باشد. هنرمندان میناکار اصفهانی با دقت و ظرافت زیاد محصولاتی زیبا و با کیفیت بالا طراحی و تولید می کنند که چشم نواز همه می باشد.







 قندان میناکاری یکی از محصولات میناکاری می باشد که طراحی و کاربری آن موجب محبوبیت این محصول در بین خریداران میناکاری می باشد.




قندان میناکاری طرح گل بوته یک اثر هنری بسیار زیبا می باشد که توسط هنرمندان میناکار اصفهانی طراحی و تولید شده است.




خرید قندان میناکاری می تواند علاوه بر آنکه زینت بخش میز پذیرایی شما باشد به عنوان هدیه ای زیبا و چشم نواز به عزیزانتان باشد.




ابعاد این قندان میناکاری عبارت است از 11*14 سانتی متر. این قندان از جنس مس می باشد که به زیبایی با هنر میناکاری طراحی و تزئین شده است.




خانه هر ایرانی شایسته زیبا شدن با آثار هنری این مرز و بوم می باشد که نشان از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی ذارد. با خرید میناکاری علاوه بر حفظ آثار هنری کشورمان، حمایتی است از هنرمندان میناکار کشورمان.این روزها با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت، به منظور خرید محصولات میناکاری لازم نمی باشد حتما به شهر اصفهان سفر کنید.

 




شما می توانید تنوع محصولات میناکاری اصفهان را در وب سایت تک سبد مشاهده کنید و ضمن خرید کالای اصل و با کیفیت از یک خرید مطمئن و راحت بهرمند شوید.

 

برای مشاهده محصولات و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید


خرید محصول