خرید اینترنتی جاخودکاری رومیزی خاتم

هنر خاتم کاری در میان ایرانیان جایگاه خاصی قرار دارد و بسیار با ارزش می باشد. یکی از مشهور ترین شهر های که در زمینه حرفی برای گفتن دارد، استان اصفهان است. استان اصفهان از دیر باز نمایانگر و جلوه گر هنر های ناب و خاص ایرانی بوده و همچنان در این امر پیشتاز است.




 


هنر خاتم کاری به علت سختی و ظرافت بسیار دارای ارزش بسیار در میان هنر دوستان و مخصوصا هنر دوستان خارج از کشور که علاقه بسیار زیادی به این هنر ناب ایرانی دارند و به عنوان یک سوغاتی همیشه همراه خود خواهند برد. یکی از این آثار جاخودکاری رومیزی خاتم است.



خاتم از قرارگیری چوب در کنار سنگ و فلز شکل میگیرد. با ظرافت دقت بسیاری می بایست شکل بگیرد و همه ی آن هنر دست است. هرچه دقت اثر بیشتر و فلزات و سنگ های گران بها تری از آن استفاده شود مشخصا ارزش بیشتری نیز دارد.



یک خاتم کار ابتدا می بایست طرح اولیه خود را اماده نماید سپس از روی طرح ساخت خود تصمیم بگیرد در کجای طرح خود از چوب، فلز، سنگ ویا حتی استخوان استفاده نماید. سپس با ظرافتی بسیار زیاد قطعات ریز را برش داده و آماده کند.


قیمت جاخودکاری رومیزی خاتم


بعد از برش قطعه های ریز از جنس مختلف می بایست آن ها را طبق طرح کنار یک دیگر بر روی یک تخته چوب مسطح قرار داده و بچسباند. این نمایی که شما از یک جاخودکاری خاتم رومیزی می بینید حاصل تلاش دست یک شخص است.

 

ما به شما بهترین آثار خاتم کاری را معرفی می نماییم، آثاری ناب و حاصل دست و صنایع دستی استان اصفهان که همیشه پیشتاز در زمینه صنایع دستی بوده و سعی در تولید اثری با کیفیت و دلنشین است.



برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید جاخودکاری رومیزی خاتم با قیمت باورنکردنی

29.000 هزار تومان

خرید اینترنتی جاخودکاری رومیزی خاتم


جاخودکاری رومیزی خاتم کاری ارزان