مرکز خرید عمده میناکاری اصفهان

هنر میناکاری دارای قدمت 5 هزار ساله می باشد و آثار بدست آمده حاکی از آن می باشد که اوج این هنر در زمان سلجوقیان می باشد. هنر میناکاری در حال حاضر یکی از محبوب ترین و چشم نوازترین صنایع دستی می باشد که در حال حاضر مهد هنر میناکاری  در اصفهان می باشد.



 

هنرمندان عرصه میناکاری این هنر زیبا را ربر روی ظروف مختلفی پیاده سازی و بر اساس ذوق و سلیقه مشتری طرح های متنوع و زیبا خلق می کنند.




میناکاران اصفهانی دارای ذوق و قریحه استادانه برای خلق ظروف مینایی هستند و گردشگران خارجی از مشتریان ثابت این هنر می باشند. در واقع این گردشگران با خرید میناکاری اصفهان سفیری برای هنر و فرهنگ ایران برای کشور های خود هستند.



 

طرح ها و نقش هایی که هنرمندان میناکار استفاده می کنند بسیار متنوع می باشد و از مهمترین آنها می توان به  طرح های اسلیمی، ختایی و گل و مرغی اشاره کرد. گاها هنرمندان خوش ذوق میناکار ترکیبی از طرح های مختلف را بر روی ظروف مینایی پیاده سازی می کنند.



 

از طرح های محبوب و پر کاربرد در میناکاری اصفهان طرح اسلیمی می باشد، طرحی از یک درخت که شاخ و برگ آن به زیبایی در هم پیچیده شده اند. مهمترین خاصیت طرح های  اسلیمی در میناکاری نظم خاص و چشم نوازی است که میان اجزای آن به وضوح دیده می شود.



 

شما با خرید ظروف میناکاری هنرمندان این عرصه هنری ضمن حمایت از این هنر دستی، می توان زیبایی سنت و فرهنگ را به خود و عزیزانمان هدیه کنیم .



 

انتخاب یک تندیس میناکاری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در واقع یک انتخاب هوشمندانه برای همه مدیران علی الخصوص مدیران شرکت هایی که با کشور های خارجی در ارتباط هستند که ضمن چشم نواز بودن این هدیه، نمادی از فرهنگ و تاریخ کشور خود را معرفی کرده اند.




 میناکاری هنر تلفیق خاک و آتش می باشد. باخرید یک قاب میناکاری به عنوان یک دیوار کوب زیبا، به خانه شما رنگ و بوی سنتی میبخشد و رنگ لاجوردی زمینه آن آرامبخش لحظات زندگی شما خواهد بود.




برای مشاهده تنوع محصولات میناکاری و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید.

جهت مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

اطلاعات بیشتر و خرید