خرید اینترنتی شلنگ جادویی ایکس هوز

با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی زندگی انسان روز به روز راحتر میشود، مثلا یک نمونه از این پیشرفت هارا میتوان در ساختار شیلنگ جادویی ایکس هوز مشاهده کرد. در گذشته شیلنگهایی طراحی میشدند، که بسیار بلند، سنگین و دست و پا گیر بودند، جمع کردن آنها بسیار سخت بود و به زمان زیادی نیاز داشت، شیلنگهای قدیمی بسیار گره میخوردند و سریعا با یک ضربه آسیب می دیدند، چون ضد ضربه نبودند.


شیلنگ جادویی xhose


با پیشرفت تکنولوژی و طراحی شیلنگ جادویی ایکس هوز تمامی این مشکلات برطرف شد و شما دیگر هیچ نگرانی از بابت استفاده از شیلنگ و نگهداری آن نخواهید داشت‌.


شیلنگ جادویی ارزان


شیلنگ جادویی بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل و نقل و نگه داری است. این شیلنگ ۵ متر است، وقتی شیر آب را باز میکنیم در یک چشم به هم زدن، به طور خودکار منبسط شده و بلند میشود و ۳ برابر افزایش طول پیدا میکند، یعنی ۱۵ متر میشود، پس الان شما یک شیلنگ بسیار بلتد دارید و به راحتی میتوانید با آن آبیاری کنید، ماشین خود را بشویید، دیوارها، سرامیک ها و شیشه ها را بشویید.


شیلنگ جادویی اصل


جنس این شیلنگ از مش بافته شده ی قوی و هیچ شیلنگ دیگری با چنین جنس مرغوبی وجود ندارد. این شیلنگ ضد ضربه طراحی شده و طراحی هوشمندانه آن به گونه ای است که اصلا گره نمیخورد.


شیلنگ جادویی 22 متری


جمع کردن این شیلنگ پس از استفاده نیز بسیار راحت است و از این بابت شما نگرانی نداشته باشید، کافیست شیر آب را ببندید وقتی آب درون شیلنگ به طور کامل تخلیه شود شیلنگ به حالت اولیه خود باز میگردد، منقبض میشود و خودش جمع میشود، از این رو به آن شیلنگ جمع شو نیز گفته میشود.


قیمت شیلنگ جادویی


این شیلنگ برای اتصال به شیر آب مجهز به یک سری مخصوص میباشد، و دارای یک آبپاش نیز هست، که این آبپاش به شما امکان میدهد آب را به ۸ حالت مختلف بپاشید، شما میتوانید آن را بنا به نیاز خود تنظیم کنید.


شلنگ جادویی ایکس هوز


با خرید اینترنتی این شیلنگ جادویی ارزان و البته باکیفیت از فروشگاه اینترنتی تک سبد پیشرفت علم و تکنولوژی را با چشمان خود ببنید و از قابلیتهای ویژه ی آن بهره مند شوید.

قیمت:21000 تومان

خرید