درب توری magic mesh

شماهم از ورود حشرات موزی به خانه خود در عذاب هستید؟ هوا گرم شده و مجبورید درب  و پنجره های خانه را باز بگذارید اما پشه و سوسک و مگس ها راحتتان نمی گذارند؟ درب های توری فلزی pvc هزینه های سنگینی دارند و دردسر های باز و بسته کردن با دست پر هنگام ورود و خروج را در پی دارند. درب های توری آهنربایی یا مگنتیک به راحتی ازهم باز شده و پس از عبور فرد به صورت خودکار بسته شده و به واسطه آهنرباهای قوی که در وسط پرده تعبیه شده است محکم بسته می ماند. 

 

در لبه داخلی پرده توری از 18 آهنربای کوچکی استفاده شده است که در زمان عبور از میان پرده به راحتی از هم جدا شده و پس از عبور با بسته شدن پرده آهنرباها نیز بهم متصل شده و از باز شدن آن جلوگیری می نمایند. درب توری مگنتیک در دو نوع ایرانی و خارجی طراحی و تولید شده اند که مدل خارجی آن به نام درب توری مجیک مش MAGIC MESH از کیفیت پایین و طول عمر پایین تری درکنار قیمت ارزان تر نیز برخوردار است. مجیک مش تک سایز بوده و دارای ارتفاع 180 در عرض 100 سانتی متر می باشد. 

درب توری ایرانی توری ساز با طراحی سازگار با منازل ایرانی دارای سایز بندی بوده و با انواع درب و پنجره سازگار می باشد. این مدل توری در ابعاد 210 سانتی متر ارتفاع و عرض های 80، 90، 100 و 120 سانتی متری عرضه می شود که توسط مشتری قابل انتخاب است. 

این پرده با کیفیت ساخت ایران بوده و برای استفاده در خانه های ایرانی طراحی شده است. درب توری مگنتیک ایرانی توری ساز به گونه ای طراحی شده است که به راحتی باز می شود و رفت و آمد را آسان نموده است همچنین بلافاصله پس از عبور توسط 18 آهنربای قوی سریعا بسته می گردد. در واقع درب توری مگنتیک امکان ورود و خروج هوا به داخل منزل و محل کار را فراهم کرده است و در عین حال از ورود انواع حشرات جلوگیری می کند.

جهت خرید درب توری مجیک مش درجه یک کلیک کنید

خرید محصول

 

 

جهت خرید درب توری ایرانی توری ساز با کیفیت و انتخاب سایزبندی اینجا کلیک کنید

خرید محصول