ظرف غذا استیل

استفاده از ظرف غذای درب دار استیل می تواند در حفظ غذا حین حرکت از منزل به محل کار یا دانشگاه کمک بسیار زیادی کند زیرا هم به حفظ دمای غذا در صورت گرم بودن کمک می کند و هم در صورت نیاز به گرم کردن غذا نیز می توانید به راحتی با اتصال ظرف غذا به برق شهری خیلی راحت و در کمتر از 30 دقیقه می تواند غذای داخل ظرف را بدون سوزاندن یا تغییر در عطر و طعم غذا گرم و لذیذ کند.

این ظرف غذا استیل با نام لانچ باکس شناخته می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای یک محفظه داخلی استیل ضد زنگ قابل شستشو برای گرم کردن برنج و ... و یک محفظه پلاستیکی نیز به منظور نگهداری و گرم کردن خورشت و ... استفاده می شود. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ظرف غذا برقی اصل روی دکمه زیر کلیک کنید:


خرید محصول

 

یک قاشق کوچک نیز بر روی دریچه روی درب ظرف قرار داده شده است که از آن در مواقعی که بیرون از منزل یا محل کار هستید استفاده کنید. این ظرف غذا دارای درب قفلی است که با خیال راحت می توانید آن را با خود حمل کنید بدون آنکه نگران ریختن مواد غذایی خود باشید. زمان لازم برای گرم شدن غذا در این ظرف بین 15 تا 30 دقیقه می باشد.

ظرف غذای برقی استیل لانچ باکس Electric Heating Lunch Box HL-L301 مدل جدید ظروف غذای حرارتی است که در زمان کمی غذا را به خوبی گرم می کند و طعم لذیذ غذای تازه را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول برای کارمندان و افرادی که شاغل هستند بسیار کاربردی است و بدون سوزاندن غذا را گرم می کند. تفاوت اصلی آن با مدل لانچ باکس HL-L300 در محفظه داخلی استیل قابل جدا سازی اش می باشد که به راحتی می توانید آن را شستشو دهید بدون آنکه بدنه اصلی را در زیر آب بگیرید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ظرف غذا برقی اصل روی دکمه زیر کلیک کنید:


خرید محصول

ظرف غذای برقی گرم کننده غذای LUNCH BOX برای اولین بار در بازار لوازم خانگی ارائه گردیده و محصول دارای مصرف فوق العاده پایین می باشد که در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد 
وزن کم طراحی کارآمد استفاده آسان و ظاهری جذاب از مزیت های اصلی این محصول یعنی ظرف غذای برقی گرم کننده است که برای اولین بار در ایران در این فروشگاه ارائه می شود با وجود این ظرف غذا دیگر در محل کار خود مشکل گرم کردن غذا را نخواهید داشت و به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید غذای خود را میل کنید.

جنس بدنه بیرونی از پلاستیک درجه یک بوده و محفظه غذا از استیل با کیفیت است. ابعاد ظرف 238*110*170 میلی متر و گنجایش آن 1.5L است که برای غذای کامل یک نفر کافیست. ولتاژ دستگاه 220V با فرکانس 50Hz و توان 40W می باشد که مصرف کمی نیز دارد. درب ظرف دارای 4 دستگیره قفلی در 4 طرف ظرف است که از ریختن غذا جلوگیری می کند و دارای یک دریچه تهویه هوا نیز می باشد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ظرف غذا برقی اصل روی دکمه زیر کلیک کنید:


خرید محصول

ظرف غذا استیل

معمولاً گرم کردن غذا زمان زیادی نمی برد اما مواقعی که سرتان شلوغ است یا خسته اید بهترین گزینه داشتن ظرف غذایی است که به صورت خودکار غذا را در زمانی کوتاه گرم کند بدون آنکه غذا بسوزد یا بوی بد بگیرد. طراحی زیبا و چشم نواز این محصول آن را برای انواع دکوراسیون ها مناسب ساخته و رنگ بندی شاد و زیبایی نیز دارد.

حمل آسان
برای اولین بار در ایران
قابل استفاده در همه جا
دارای کیفیت متریال بی نظیر
وسیله ای بسیار سبک و پرکاربرد
جدیدترین ظرف غذای موجود در بازار
گرم کردن غذا با کمترین میزان مصرف برق
هم غذا رو گرم می کند و هم گرم نگه می دارد

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ظرف غذا برقی اصل روی دکمه زیر کلیک کنید:


خرید محصول

ظرف غذای لانچ باکس بدون نیاز به اجاق گاز یا ماکروویو کار می کند و نباید آن را روی شعله یا درون فر قرار دهید. کافیست پس از قرار دادن غذا درون ظرف درب آن را ببندید و کابل برق را به پریز برق وصل کنید.
بسته به دمای محیط و میزان سرد بودن غذا زمانی بین 15 تا 30 دقیقه لازم است تا غذا به خوبی گرم شود پس توصیه می شود قبل از وقت نهار ظرف غذای خود را از یخچال خارج کنید تا دمای ملایمی داشته باشد و پس از روشن کردن دستگاه زودتر غذا گرم شود.
این محصول دارای رنگ بندی متنوع به رنگ های آبی، سبز، صورتی و قرمز بوده که در صورت عدم موجودی تمامی رنگ ها، یک رنگ به صورت رندوم ارسال خواهد شد. مصرف برق این محصول بسیار کم بوده و در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار دارد. در زمان کار هیچ صدایی تولید نمی کند و بسیار سبک و جمع و جور است.

ظرف غذای برقی حرارتی برای اولین بار در بازار لوازم خانگی ارائه گردیده و محصول دارای مصرف فوق العاده پایین می باشد که در دسته لوازم خانگی.کم مصرف قرار می گیرد وزن کم طراحی کارآمد استفاده آسان و ظاهری جذاب از مزیت های اصلی این محصول است که برای اولین بار ارائه می شود با وجود این ظرف غذا دیگر در محل کار خود مشکل گرم کردن غذا را نخواهید داشت و به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید غذای خود را گرم میل کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ظرف غذا برقی اصل روی دکمه زیر کلیک کنید:


خرید محصول

 

ظرف غذای برقی استیل

ظرف غذای حرارتی غذای شما را به یک چشم به هم زدن گرم می کند و دیگر نیازی به این نیست که سرکار نگران گرم کردن غذای خود را داشته باشید این ظرف غذا بسیار شیک و کم جا می باشد و در ۳ رنگ صورتی ، آبی و نارنجی موجود می باشد. ظرف غذاي مدرسه نیز میتوان این وسیله را نام برد و دیگر نگران غذای سرد برای کودکانتان نباشید.

کلاهک رنگی قرار گرفته در مرکز درب را می توانید با فشار یک انگشت برعکس نمایید تا محفظه های خروج هوای آن باز شوند. در این صورت بخار اضافی داخل دستگاه نیز خارج می گردد. یک قاشق با اندازه متوسط نیز برای مواقعی که قاشق غذا خوری در دسترس شما نیست در محفظه ای کوچک روی درب محصول جای داده شده است.