کیت بلوتوث خودرو

با این نوع دانگل کاربر می‌تواند همگی دستگاه‌های مجهز به فناوری بلوتوث، مانند لپ‌تاپ ، آیفون , iPod , iPad ، تبلت ، گوشی موبایل همراه و ... را به صورت وایرلس بیسیم به دستگاه‌های صوتی که دارای ورودی AUX استاندارد جک 3.5mm هستند همانند ضبط ماشین ، اسپیکرهای حرفه‌ای و خانگی، هدفون و غیره ارتباط دهد. این از گونه‌ و مدل میکروفن دار است و مانند یک هندزفری کار می‌کند.

 

کیت بلوتوث خودرو

 


تبدیل بلوتوث خودرو


برای نمونه در زمانی که با گوشی موبایل در حال پخش موسیقی هستید اگر مخاطب با شما تماس بگیرید شما توانایی تماس تلفنی را خواهید داشت. رابط بلوتوث پخش خودرو که در حقیقت همان دانگل بلوتوث برای خودرو نامیده می شود از تکنولوژی بلوتوث نسخه 0.3 و کلاس 2 با دامنه عملکرد تا 10 متر استفاده می کند که خود یکی از حسن های استفاده از این محصول است. پشتیبانی از پروفایل استریو AZDP در این محصول کیفیت انتقال صدای بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. 

 

بلوتوث خودرو

کیت تبدیل بلوتوث ایکس پی

 

بیش‌تر ضبط خودروها تنها دارای ورودی یو اس بی فلش مموری هستند و ورودی AUX ندارد. در نتیجه برای بلوتوث‌دار کردن این ضبط ها از دانگل بلوتوث به AUX نمی‌توان استفاده کرد. خوشبختانه یک راه دیگر برای این کار وجود دارد و آن استفاده از دانگل بلوتوث خودروXP است. جک استاندارد 3.5 میلیمتری تعبیه شده در این دستگاه جهت ورودی AUX دستگاه ضبط ماشین و کلیه خروجی های استریو مانند موبایل و تبلت استفاده می شود. 

 


 

 

بلوتوث خودرو 

 

کیت تبدیل بلوتوث خودرو


کیت بلوتوث خودرو از طریق بلوتوث به تلفن همراهتان وصل می‌شود. شما از قسمت موسیقی تلفن همراهتان، می‌توانید آهنگ مورد نظر را پخش کنید. با استفاده از دانگل بلوتوث می‌توانید، از موسیقی لذت ببرید.

 

بلوتوث خودرویی bt310




قیمت: 28000 تومان

خرید محصول