راهنمای خرید ساعت هوشمند

در این دنیای وسیع و گسترده تکنولوژی و توسعه و پیشرفت ثانیه ای آن برای انتخاب یک گجت کاربردی و محصولی که بتواند نیاز های ما را به راحتی مرتفع نماید و همه ی آن چه انتظار داریم را یکجا داشته باشد بسیار سخت است.

 

smart life watch V9 

 

انتخاب یک ساعت که بتواند تمام ویژگی ها مورد نپر را داشته باشد بسیار سخت است اما با کمک این مقاله شما می توانید انتخب راحتتری داشته باشد.

 

ساعت مخصوص ورزش

 

ما به شما کمک می کنیم برای خرید گجتی هوشمند و کوچک که بسیار از امکانات یک گجت هوشمند دارا باشد. ساعت هوشمند ورزشی v9 و لمسی Smart Watch V9 یک گجت مچی است که بر روی مچ دست شما همانند یک ساعت بسته می شود و کوچکترین وظیفه آن ساعت بودن آن است!


ساعت لمسی V9


کیفیت ساخت و طراحی ساعت بسیار مهم است زیرا ساعت جز تجهیزات تزئینی نیز محسوب می شود و می بایست بسیار ظاهری زیبا و مقبول داشته باشد.

 

ساعت هوشمند اسپرت

 

این گجت مچی هوشمند و یا به عبارتی فروش ساعت هوشمند V9 می تواند به راحتی گام های شما را شمرده و دقت این ساعت در این عمر بسیار بالا می باشد و مصرف کالری تقریبی را به شما نشان می دهد.


ساعت اسپرت لمسی


دارای تم های رنگی مختلف و جذاب و بند دسته ی قابل تعویض در چندین رنگ زیبا.


ساعت V9ساعت هوشمند


این ساعت امکان استفاده از چندی زبان به شما می دهد و با برنامه های مختلفی که بر فروشگاه های نرم افزاری تلفن همراه شماست سازگاری پیدا می کند.

ساعت هوشمد با صفحه LCD

 

برای مشاهده و خرید محصول بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

قیمت 310.000 تومان

خرید محصول