خرید بهترین جا حبوباتی دیواری

جا حبوباتی یکی از لوازمی است که در آشپزخانه بسیار مفید و کاربردی است. با استفاده از این وسیله دیگر لازم نیست بخش زیادی از فضای آشپزخانه را به چیدمان مواد غذایی و بسته حبوبات اختصاص دهید.

 

جا حبوباتی

 

با خرید جا حبوباتی جدید دیگر نگران فاسد شدن یا از بین رفتن حبوبات خود نباشید. این وسیله در برابر نفوذ هوا به درون محفظه مقاومت می‌کند و رطوبت لازم برای محصول را تا 45 روز نگه می‌دارد.

 

خرید جا حبوباتی 

 

این دستگاه در انواع مختلف تکی، دو قلو و سه قلو به بازار عرضه شده است. البته بخشی از افراد می‌توانند با خرید تعداد مورد نیاز خود جا حبوباتی‌ها را کنار هم می‌چینند و یک چیدمان زیبا از این وسیله می‌سازند.

 

جا حبوباتی ویژه 

 

لازم به ذکر است که نباید از اسم این محصول، برداشت اشتباه داشته باشید. این محفظه فقط مخصوص حبوبات نیست بلکه تنقلات  و قهوه را هم در همین محفظه می ریزند.

 

جا حبوباتی جدید 

 

جا حبوباتی‌ها دارای یک شیر در بخشی تحتانی هستند که با چرخاندن آنها به میزان یک پیمانه یا حدود 50 گرم حبوبات وارد ظرف می شود. البته برای جا حبوباتی پیمانه‌ هم در نظر گرفته شده است.

  

خرید بهترین جا حبوباتی 

 

فروش جا حبوباتی در سایت تک‌سبد انجام می‌شود که می‌توانید با بهترین قیمت ممکن آن را خریداری کنید و پس از نصب از این وسیله نهایت استفاده را ببرید.

 

جا حبوباتی دیواری 

 

با استفاده از جا حبوباتی می‌توانید به زیبایی منزل و آشپزخانه خود کمک کنید و چیدمان آشپزخانه خود را به شکلی مدرن و کاملا زیبا انجام دهید.

  

جا حبوباتی دیواری خاص 

 

 Ø®Ø±ÛŒØ¯

قیمت محصول: 69000 تومان